گوناگون

سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج توانمندی های خود را در داخل به کار بگیرند

81183761 5730215

محمدحسین عبدالخالقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باید از توانایی های ایرانیان خارج کشور برای توسعه طرحهای اقتصادی بهره گیری نموده و آنان را برای خدمت به هموطنان خود در داخل تشویق کرد.

وی گفت: باید از آنان خواست به سرزمین آبا و اجدادی خود برگشته و توانمندی های خود را در اختیار کشور قرار دهند.

عبدالخالقی افزود: چنانچه مسیر برای حضور ایرانیان خارج از کشور باز باشد، آنان می توانند در جهت رفع نیازمندی های کشور به صحنه بازگشته و توانایی های خود را در اختیار مردم و کارگزاران نظام قرار دهند.

وی با بیان اینکه این موضوع یکی از خواسته های اکثر ایرانیانی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده اند، گفت: آنان قطعا آماده اند که در مسیر فرهنگ ایرانی اسلامی قرار بگیرند، چون اکثر آن به علت حضور در فرهنگ بیگانه و عدم توجه به فرهنگ غیر خودی، آماده هستند که به کشور خود بازگردند.

این فعال سیاسی اقتصادی بازار تهران بیان کرد: لازم است در این زمینه، با نگاه مثبت به یکدیگر، دست در دست یکدیگر قرار داده و کشور را بسازیم و اجازه ندهیم که بیگانگان با شیطنت در این مهم خدشه ای وارد کنند.

عبدالخالقی با اشاره به رفع موانع حضور ایرانیان خارج کشور و سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی داخل گفت: با رعفت اسلامی و با نگاه کاملا مثبت این موضوع بررسی شود و حتی با یک اعلام عمومی از آنها درخواست شود که به کشور بازگردند.

تهرام/9977/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا