گوناگون

روابط عمومی کارآمد موجب شکوفایی خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، ولی قلیچی شنبه عصر در شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی مرا کز قطبهای هشتگانه که در محل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد عنوان کرد: قطب های هشتگانه آموزش و پرورش برنامه های این روابط عمومی را عملیاتی خواهند کرد.

وی با تاکید بر تقویت قطبهای هشتگانه تصریح کرد: در تمر کز زدایی فعالیتهای روابط عمومی  باید به زیر ساختها و امکانات موجود توجه شود.

وی ادامه داد: روابط عمومی کارآمد موجب شکوفایی آموزش و پرورش خواهد شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به سیاستهای کلی وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید گفت: در پنج سیاست بیان شده از جمله توسعه مشارکتها ، ارتقا مدیریت آموزشگاهی ، عملیاتی کردن بودجه ، تمرکز زدایی و ساماندهی نیروی انسانی روابط عمومی نقشی پر رنگ خواهد داشت .

وی ایجاد شبکه “دارا” در سطح ادارات آموزش و پرورش را یاد آور شد و ادامه داد: ساماندهی نیروهای اداری و استفاده از استعدادها و پتانسیلهای موجود آنان دراجرای برنامه های مختلف روابط عمومی ازمهترین فواید تشکیل این شبکه خواهد بود. .

رییس اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به پنج اصل روابط عمومی تاکید کرد: اعتماد سازی ، برجسته سازی ، مدیریت افکار عمومی، فرهنگ سازی در قالب  پیوست روابط عمومی باید در همه فعالیتهای روابط عمومی مدنظر قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به تشکیل کارگروه مشاورین روابط عمومی در سطح ادارات بیان  کرد: در این راستا کارگروههای قطب جهت تدوین شاخصهای منطقه ای تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به حدف اسناد از روابط عمومی تاکید کرد: بر طبق بخشنامه وزارتی از این به بعد امحا اوراق و اسناد از شرح وظایف روابط عمومی خارج و به اداره راهبری مکاتبات و اسناد(دبیرخانه) منتقل خواهد شد.

قلیچی بر استفاده از پتانسیلهای شهرستانها تاکید کرد و گفت: تشکیل گروههای آموزشی روابط عمومی، استفاده از نیروهای شاخص در علوم اجتماعی و ارتباطات ، استفاده از ظرفیتهای کانونهای فرهنگی و هنری در ارتقا سطح کیفیت روابط عمومی ادارات  موثر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا