Mihanpostسیاسی

روش جالب تامین مخارج تبلیغات انتخاباتی کلینتون در خانه یک ایرانی ؟!

در دنیا برای انجام تبلیغات سیاسی راهکارهای عجیب و خلاقانه ی زیادی دیده می شود، روشی همچون روش جالب تامین مخارج تبلیغات انتخاباتی کلینتون در خانه یک تاجر ایرانی مقیم آمریکا که این روزها مورد توجه رسانه ها و بخصوص شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. با میهن پست همراه شوید.

از آن جایی که کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش برای تامین هزینه تبلیغات خود است، فرصتی را برای علاقه مندانش فراهم کرده تا با پرداخت ۱۷۶٫۷ هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند!

این ضیافت ناهار، قرار است که در روز پانزدهم آوریل آن هم در منزل یک تاجرایرانی مقیم آمریکا درشهرسان فرانسیسکو درایالت کالیفرنیا به همراه جورج کلونی وهمسرش امل کلونی برپا شود و به دو نفر دیگر نیز فرصت داده می شود تا با پرداخت ۳۵۳.۵ هزاردلار، هیلاری کلینتون، شروین پیشه ور و کلونی را برای صرف غذا همراهی کنند.

این در حالی است که در روز بعد، کلینتون قصد دارد شام را به همراه جورج کلونی و همسرش درمنزلشان در لوس انجلس صرف کند و هرکس که خواهان پیوستن به آنهاست باید ۳۳.۴ هزار دلار بپردازد. که در این میان کلینتون قصد دارد مبالغی را که طی این دو روز جمع آوری می شود برای حمایت مالی از تبلیغات انتخاباتی خود به “صندوق هیلاری برای پیروزی” انتقال دهد.

هیلاری کلینتون نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در دسامبرگذشته هم دست به اقدام مشابهی زد و شام را با استینگ خواننده معروف آمریکایی صرف کرد، که در یک شب ۸ میلیون دلار جمع آوری شد. درآن ضیافت هزینه نشستن روی صندلی کنار کلینتون بین ۳۳.۴ هزار دلار تا ۱۰۰ هزار دلار پیش بینی شده بود.

بد نیست بدانید که شروین پیشه‌ور کارآفرین، سوپر فرشته و سرمایه‌گذار خطرپذیر ایرانی تبار مستقر در منطقه خلیج سانفرانسیسکودر ایالات متحده آمریکا است. او به همراه اسکات استنفورد شریک شرپاونچرز، و از مؤسسین و رئیس هیئت مدیرهٔ هایپرلوپ تکنالجیز بوده و او بیش از همه به این دلیل که از سرمایه گذاران اولیهٔ اوبر، بوده مشهور است.

منبع: العالم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا