گوناگون

رومنيگه: بايرن علاقه‌اي به رابطه با دورتموند ندارد

روابط 2 غول بوندس‌ليگا در هفته‌هاي اخير در پي مشاجره سران 2 باشگاه بايرن‌مونيخ و بورسيا دورتموند بر سر 2 ميليون يورو قرضي که بايرن به خاطر مشکلات مالي اوايل قرن جاري به دورتموند داد رو به سردي گراييده است.

به گزارش تسنيم، اخيراً هانس يواخيم واتسکه، مدير اجرايي بورسيا دورتموند اشاره کرد؛ باشگاه بايرن‌مونيخ در احياي مجدد دورتموند نقشي نداشته و با هدف قرار دادن اولي هوينس، رئيس مستعفي بايرن عنوان کرد دورتموند اين قرض را با 8 درصد بهره پس داده‌ است.

کارل هاينتس رومنيگه، رئيس باشگاه بايرن‌مونيخ در گفت‌وگو با نشريه «بيلد» آلمان در پاسخ به اظهارات واتسکه گفت: باشگاه بايرن‌مونيخ علاقه‌اي به مذاکره صلح‌آميز و ايجاد روابط دوستانه با باشگاه بورسيا دورتموند ندارد و قرار نيست در آينده هم با آنها پاي ميز شام بنشينيم. اين بدين معناست که پيش از شروع رقابت‌ 2 تيم در آينده ما با سران باشگاه دورتموند سر يک ميز نخواهيم نشست.

وي افزود: اين رويکرد واقعي‌تر از است تا اينکه با هم ملاقات داشته باشيم و در ظاهر به هم احترام بگذاريم. اگر اين بدان معناست که رابطه سردي بين بايرن و دورتموند برقرار است، پس حتماً همين طور است. ما در گذشته چنين شرايطي را با تيم‌هاي کلن و وردربرمن هم داشته‌ايم. ما اينجا نيستيم تا يکديگر را در آغوش بگيريم.

تيم‌هاي بايرن مونيخ و بورسيا دورتموند در تاريخ 17 مِي 2014 (27 ارديبهشت) در فينال جام حذفي آلمان به مصاف يکديگر خواهند رفت، اين در حالي‌ است که شاگردان پپ گوارديولا اخيراً در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا و در ورزشگاه آليانتس آره‌نا با نتيجه 3 بر صفر مغلوب شاگردان يورگن کلوپ شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا