گوناگون

رونالدو و مودريچ در برزيل خواهند درخشيد

مارچلو ليپي گفت: مودريچ کليد قهرماني رئال مادريد در فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا بود. او بازي‌هاي خوبي را براي رئال مادريد به نمايش گذاشت و از دلايل اصلي قهرماني اين تيم در ليگ قهرمانان بود. آنچلوتي اين اجازه را به مودريچ داد تا آزادانه در ميدان حرکت کند و به دروازه حريف نزديک شود. مودريچ بازيکن بسيار توانايي است و مي‌تواند زمينه را براي موفقيت کرواسي در جام‌جهاني 2014 فراهم کند.

به نقل از ايسنا، سرمربي سابق يووه از علاقمندان تيم ملي فرانسه هم هست: “در گروه پنجم فرانسه را دوست دارم. در اين تيم بازيکنان توانايي چون کريم بنزما بازي مي‌کنند که از روحيه بسيار خوبي برخوردارند. او فصل خوبي را با رئال مادريد پشت سر گذاشت و بدون شک مي‌تواند به تيم ملي کشورش در برزيل کمک کند. بنزما هم از بازيکناني است که مي تواند در برزيل بدرخشد. از دوستداران سبک بازي فرانسه هستم؛ چرا که در اين تيم بازيکنان توانايي توپ مي‌زنند.”

ليپي در ادامه سخنان خود درباره تيم ملي فوتبال پرتغال هم نظر داد و گفت اگر کريستيانو رونالدو آماده شود اين تيم مي‌تواند حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد: “رونالدو کليد موفقيت پرتغال در برزيل است. اين تيم وابستگي زيادي به رونالدو دارد. رونالدو در چند سال اخير نشان داده است که چه بازيکني توانايي است. اميدوارم که هر چه سريع‌تر از دوران آسيب رهايي يابد؛ چرا که بازيکن بسيار توانايي است و مي‌تواند به فوتبال جذابيت ببخشد. او الان از روحيه بسيار بالايي برخوردار است؛ چرا که در سال 2013 بهترين بازيکن جهان شد و جام قهرماني را با رئال‌مادريد در ليگ قهرمانان اروپا بالاي سر برد.”

مارچلو ليپي در جام جهاني 2006 هدايت تيم ملي فوتبال ايتاليا را بر عهده داشت و موفق شد اين تيم را با شکست فرانسه در ضربات پنالتي قهرمان کند. او الان هدايت گوآنگژوي چين را بر عهده دارد و موفق شد با اين تيم هم قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا