گوناگون

روند سرشماری کشاورزی گلستان از متوسط کشوری بهتر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دودانگی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با مناسب ارزیابی کردن روند برنامه ریزی سرشماری کشاورزی در گلستان، همکاری مردم و دهیاران را در اجرای درست برنامه ریزی موثر خواند و گفت: تا کنون 75 درصد پرسش نامه ها تکمیل شده و 219 هزار خانوار هم فهرست شده اند که از این تعداد حدود 80 هزار و 900 بهره بردار شناسی شده اند.

وی با یادآوری این که 49 درصد جمعیت استان را کشاورزان تشکیل می دهند، افزود: این آمار تا 10 سال آینده معتبر است لذا از کشاورزان انتظار داریم همکاری لازم را برای ارائه اطلاع صحیح به همکاران داشته باشند زیرا این در تصمیم گیری های آینده کشور تاثیر گذار است.

 مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان یکی از مشکلات سرشماری را کشاورزان و بهره برداران غیرثابت دانست و بیان کرد: بر اساس پیش بینی 5 درصد بهره بردار غیر ثابت داریم که دهیاران اطلاعات کاملی از آن ها ندارند و باید به صورت حضوری یا تلفنی به ستاد آمار مراجعه کنند.

دودانگی با ابراز امیداوری از اینکه سرشماری به موقع به پایان برسی برسد، افزود: 18 آبان پایان سرشماری است و اگر افرادی تا این تاریخ سرشماری نشدند باید به ستادهای سرشماری در فرمانداری ها و یا ادارات جهادکشاورزی مراجعه کنند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا