گوناگون

رونق اقتصاد و کاهش تورم برنامه اصولی دولت در سال جاری است

81145902 5663717

به گزارش ایرنا، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ شامگاه چهارشنبه همزمان با روز جهانی کارگر در دیدار با مدیران و کارگران شرکت های نهان گل و ظریف مصور شهرستان بروجن، با تبریک این روز به فعالان عرصه تولیاد و سازندگی کشور، گفت:رشد علمی کشور در میان دیگر کشور ها مطلوب است، ولی این علم باید در اقتصاد کاربردی شود.

وی با بیان سیاست اصولی دولت در کاهش تصدی گری و افزایش نقش نظارتی و سیاستگذاری، اضافه کرد:ثبات قوانین و برنامه ریزی دقیق پویایی بخش صنعت را به دنبال دارد و اقتصاد را از سیاست زدگی دور می کند.

نماینده عالی دولت در چهارمحال وبختیاری همچنین با تقدیر از همکاری مردم با دولت در اجرای گام نخست فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، حمایت از بخش تولید و افزایش توان کارگران و فعالان بخش اقتصادی را از محورهای اجرای گام دوم این فانون بیان کرد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد:در چهارمحال وبختیاری نیز صاحبان صنایع موفق باید تجارب خود را به دیگر واحدهای صنعتی انتقال دهند تا دستیابی به اهداف توسعه آسان شود.

وی همچنین با اعلام خبر معرفی 80 طرح تولیدی و اقتصادی جدید در استان برای بررسی توجیه اقتصادی به بانک ها، افزود:این طرح ها پس از تایید برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی معرفی شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری به سرمایه گذاران اطمینان داد، امنیت و زیرساخت لازم را برای فعالیت آنان فراهم می کند.

مرکز شهرستان بروجن در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری قرار دارد.

7363/547

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا