Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

رونمایی از Media Pad 2 و ساعت هوشمند Watch S1

مراسم رونمایی از Media Pad 2 و ساعت هوشمند Watch S1 دیروز در شرکت آنر برگزار شد  . آنر که حالا دیگر یکی از زیر مجموعه های هوآوی به شمار می رود اقدام به رونمایی از تبلت Media Pad 2 و ساعت Watch S1 کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

این مطلب را  با معرفی ساعت هوشمند Watch S1 آغاز خواهیم کرد . این ساعت هوشمند جدید آنر دارای نمایشگر مدور ۱٫۰۴ اینچی البته با نمای سیاه و سفید است. Watch S1 ضد آب بوده و طبق گواهی  IP68 تا عمق ۵۰ متری در زیر آّب مقاوم است . این ساعت هوشمند با باتری ۸۰ میلی آمپری می تواند تا ۶ روز روشن باقی بماند. قرار است  Watch S1 از تاریخ ۲۵ اکتبر در سه  رنگ مشکی، آبی و نارنجی به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر قیمتاین گجت ۱۰۳ دلار  تعیین شده.

اما تبلت مدیا پد ۲ که قابلیت مکالمه هم دارد هشت اینچی بوده و دارای رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰  است . پردازنده اصلی ابن دستگاه هم اسنپدراگون ۶۱۶ هشت هسته ای می باشد . حافظه رم تبلت Media Pad 2 سه گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز در دو نوع ۳۲ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود .

دوربین اصلی این تبلت جدید آنر دارای کیفیت ۸ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی  بوده و دوربین فرعی آن تنها ۲ مگاپیکسل کیفیت دارد . طبق اعلام رسمی آنر باتری مدیا پد ۲ دارای ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمبر بوده و از شبکه LTE هم پشتیبانی می کند . در نهایت هم باید گفت که سیستم عامل این تبلت اندروید مارشملو با لانچر Emotion 4.1 است .

قیمت تبلت Media Pad 2 در مدل ۱۶ گیگابایتی ۱۴۹ دلار و در مدل ۳۲ گیگابایتی ۱۹۳ دلار تعیین شده که قرار است از ۲۵ اکتبر در رنگ های طلایی و سفید  تنها در بازار های چین عرضه شود .

با هم در میهن پست تصاویری از رونمایی از Media Pad 2 و ساعت هوشمند Watch S1 را تماشا می کنیم.

منبع : gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا