Mihanpostآثار تاریخیاجتماعیپیشنهاد سردبیرعکسگردشگری

کوچک ترین موزه جهان در روستایی در انگلیس افتتاح شد

کوچک ترین موزه جهان در حالی در آستانه ثبت در رکورد های جهانی ‏گینس قرار گرفته است که این موزه کوچک در روستای یورک شِیِر در انگلستان است و از یک تلفن همگانی قدیمی و بدون استفاده توسط ساکنین این روستا ساخته شده است تا به عنوان کوچک ترین موزه جهان تا به امروز شناخته شود . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

این در حالی است که کوچک ترین موزه جهان در آن واحد فقط می تواند یک بازدیدکننده داشته باشد ، اما بر خلاف فضای کوچکی که دارد اجزایی که داخل آن ‏قرار داده شده بسیار است که شامل تصاویر قدیمی و اشیائی که به تاریخ و گذشته این روستا باز می گردد می شود.

کوچک ترین موزه جهان قرار ‏است هر سه ماه یکبار اشیائی که داخل آن قرار می گیرد، تغییر کنند اما با توجه به این که اشیا قدیمی قرار گرفته در کوچک ترین موزه جهان فقط متعلق به ساکنین این روستا باید باشد دوره چرخش اشیاه در طول سال چند بار انجام می گیرد.

با این حال طبق برنامه ریزی های انجام شده کوچک ترین موزه جهان موزه این هفته توسط ریچارد مک فارلین از موزه خدمات کالدردال و شهردار هاوارد پرده برداری و به اصطلاح افتتاح شد تا تیمی که این موزه کوچک را راه اندازی کرده در تلاش باشد  تا بتواند آن را بعنوان کوچک ترین موزه جهان در رکورد های جهانی ‏گینس ثبت کند. ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏کوچک ترین موزه جهان

با هم در میهن پست کوچک ترین موزه جهان را تماشا می کنیم.

منبع : dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا