Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

رونمایی از MVM X33 سری S توسط مدیران خودرو + عکس

رونمایی از MVM x33 سری S توسط مدیران خودرو در حالی امروز در مشهد انجام شده که این خودرو طی دو سال گذشته با تغییراتی جزئی و ظاهری نسبتا بهتر نسبت به نسل اول آن که با نام MVM x33 new عرصه شد در تلاش بود تا دوباره بازار فروش را همانند نسل اول x33 متوجه خود کند که متاسفانه برنامه ریزی فروش مناسب برای این خوردو به واسطه ورود خودروهای چینی هم طراز و هم قیمت آن هم با برندهایی دیگر و ظاهری نسبتا متفاوت به درستی برای مدیران خودرو پیش نرفت و حالا دوباره این شرکت باز هم با تغییراتی جزئی بر روی این خودرو قصد دارد این خوردو را با نام MVM x33 سری S روانه بازار کند تا دوباره شانس خود را برای فروشی بهتر امتحان کند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

رونمایی از MVM x33 سری S توسط مدیران خودرو اگر چه این بار نسبت به قبل کم سر و صدا تر انجام شد اما باید گفت که اگر این خودرو قیمت و شرایط فروشش را همانند مدل های قبلی خود در گذشته حفظ نماید – که قطعا اینطور نخواهد بود –  آن هم به لحاظ آراستگی بهتر در ظاهر و تغییرات داخلی آن به غیر از سیستم پیشروانه می تواند با استقبال نسبتا خوبی روبرو شود چرا که خدمات مناسب پس از فروش مدیران خودرو این اطمینان را به مشتریان قبلی خود داده است که حتی می تواند بهتر از تولید کنندگان داخلی خدمات فنی مناسب و به موقعی به خریدارانش ارائه دهد.

بنابراین آن چه برای استقبال از خرید نسل جدید ام وی ام سری s صدق خواهد کرد قیمت مناسب این خودروی با توجه به مشتریان هدف آن به راحتی می تواند تبدیل به یکی از گزینه های اصلی پیش روی مشتریان گردد. آپشن های خاص و همینطور شاسی بلند بودن این خودرو نیز می تواند حتی مشتریان خودروهای سواری را برای راندن یک خودروی شاسی بلند همه چی تمام وسوسه کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری های داخلی آن چه را که توسط کارشناسان شرکت مدیران خودرو در خصوص ام وی ام سری s ارائه شده است این خودرو جدید مدیران خودرو به منظور فراهم کردن امکان سواری نرم موتور ۲ لیتری DVVT به همراه گیرباکس ۷ سرعتهCVT استفاده شده است و قدرتی معادل ۱۳۹ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۸۰ نیوتون بر متر تولید می‌کند و همچنین شتاب ۰-۱۰۰ این خودرو از ۸٫۵ ثانیه در مدل‌های قبلی به ۷٫۷ ثانیه در این مدل تقلیل یافته است.

توضیح بیشتر این که طراحی داخلی ام وی ام سری s نیز تغییر داشته و صفحه نمایشگر ۸ اینچ لمسی هوشمند با کیفیت ۱۰۸۰ HD به ساده‌سازی کنسول این خودرو کمک کرده  و این پنل مجهز به سیستم ناوبری و مسیریابی، ‌سیستم چندرسانه ای،‌ نمایشگر دوربین عقب و همین طور ارتباط داخل کابین با موبایل نیز می‌باشد.

فضای داخلی این خودرو به شکلی جادار طراحی شده که حتی افراد بلندقد نیز به راحتی در صندلی خود می‌نشینند. از طرفی این خودرو قابلیت حفظ انرژی را در حالتEco Mode دارد که به شدت در کاهش مصرف سوخت و آلایندگی طبق استانداردهای یورو ۴ موثر است.
مدل بدنه دو رنگ این خودرو نیز ظاهری پویا‌تر و جوان‌پسند‌تر نسبت به مدل قبلی به آن داده است. ترکیب طراحی بال شکل جلو به همراه جلو پنجره پیانویی چند ضلعی در کنار دستگیره‌های در کرومی،‌شکل ظاهری این مدل را به کل تغییر داده و بدنیست بدانید که تمامی مدلهای MVM X33 مجهز به سیستم Daylight است که ایمنی رانندگی را بالا می‌برد.

با هم در میهن پست تصاویری از خودرو MVM x33 s جدید را تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا