گوناگون

رییس شورای شهر فیروزکوه: از ظرفیت نخبگان در برنامه ریزی اجرای امور شهری استفاده می شود

81157649 5683655

ˈنیما سراجˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه شهرستان فیروزکوه با تقدیر از خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در 24 خردادماه سال گذشته، به ارائه گزارشی از عملکرد شورای شهر فیروزکوه در هشت ماه فعالیت آن پرداخت.

وی گفت: از نخستین روزهای آغاز بکار شورای چهارم و حتی پیش از آن، اعضای شورای شهر تلاش خود را در جهت انتخاب شهرداری قوی، متخصص و ترجیحاً بومی برای فیروزکوه آغاز کردند.

سراج افزود: در این زمینه بیش از 25 جلسه کارشناسی برگزار و در نهایت از بین 20 گزینه پیش رو، انتخاب شهردار به عنوان مهمترین وظیفه شورا در بدو کار و نظارت بر عملکرد وی انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از ایرادات وارده به شورای اسلامی فیروزکوه در ادوار گذشته، استقرار آن در محل شهرداری بود که با برنامه ریزی لازم این نقص برطرف و در آینده ای نزدیک دفتر شورا به محل آتش نشانی سابق فیروزکوه منتقل می شود.

رییس شورای اسلامی شهر فیروزکوه با تقدیر از رؤسای ادارات امور مالیاتی و بیمه شهرستان، اضافه کرد: با تعاملات این عزیزان در جهت تسویه حساب و کاهش بدهی های مالیاتی و بیمه ای شهرداری گام های اساسی برداشته شد.

وی احداث میدان در ورودی سایت مسکن مهر ˈدشت ناصرˈ و باز کردن راه کنار شبکه بهداشت و درمان به سمت خیابان ˈمطهریˈ و رفع ترافیک درون شهری را از جمله مهمترین اولویت های کاری شورا برشمرد و بیان کرد: با راه اندازی سامانه 137 شهرداری، آحاد شهروندان می توانند هر گونه نظر، انتقاد یا پیشنهاد خود را از طریق آن در اختیار بگذارند.

سراج در خاتمه با اشاره به تدوین بودجه عملیاتی فیروزکوه که پیش از سایر شهرهای استان به انجام رسید، به ایجاد اتاق فکر و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان شهر اشاره کرد و خواستار صبر و حوصله شهروندان تا رفع موانع قانونی و اداری اجرای برخی امور و خدمات رسانی ها شد.

تهرام/8142/1457/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا