گوناگون

رییس نظام پرستاری قزوین:ایجاد مراکز خدمات پرستاری در جامعه ضروری است

81169933 5705994

به گزارش ایرنا، ˈامیر رضا اکبری نیا ˈ عصر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین افزود: یکی از تلاش های مجموعه نظام پرستاری قزوین، برگزاری دوره های آموزشی برای آموزش علمی و اصولی علاقه مندان است.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره های کمک پرستاری توسط سازمان نظام پرستاری و تربیت نیروهای کمک پرستار یکی از این آموزش های تخصصی در سطح جامعه است که کمک شایانی به ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی کرده است.

اکبری نیا تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل کمبود پرستار، در خیلی مراکز به ناچار بخشی از کارها به نیروهای خدماتی سپرده می شود در حالی که این نیروها دانش و صلاحیت این کار را ندارند.

وی افزود: به تازگی دوره آموزش کمک پرستاری برای تعدادی از مددجویان معرفی شده از سوی امداد، توسط نظام پرستاری قزوین برگزار شد که می توان این دوره را آغازی برای همکاری های بیشتر دانست.

اکبری نیا یادآورشد: ما آمادگی داریم با کمیته امداد امام خمینی (ره) در برگزاری کلاس های آموزشی همکاری های دوجانبه داشته باشیم.

ˈهدایت صفریˈ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در این دیدار گفت: 90 نفر به نظام پرستاری برای گذراندن آموزش های کمک پرستاری معرفی شدند که این تعداد دوره چهار ماهه را گذرانده و مدرک پایان دوره دریافت کردند.

یک هزار و 500 نفر عضو نظام پرستاری استان قزوین هستند.

7389/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا