گوناگون

رییس کل دادگستری گلستان،تقویت فضائل اخلاقی را راهکارتحقق عدالت خواند

81131356 5639304

به گزارش ایرنا، ˈاحمد فاضلیانˈ صبح دوشنبه در آیینی با حضور بانوان شاغل در دستگاه قضایی استان با تبریک زادروز حضرت فاطمه سلام الله علیها، از تلاش های بانوان دراین مجموعه تقدیر کرد و افزود: بررسی ها نشان می دهد بانوان شاغل در دستگاه قضایی استان علاوه بر رعایت شان یک بانوی مسلمان، در تحقق اهداف سازمانی نیز نقش به سزایی دارند.

این مقام ارشد قضایی گلستان اظهار کرد: در اهمیت مقام و جایگاه زنان همین بس که از منزلت و بزرگواری بانویی که به عنوان الگو و اسوه برای آنان معرفی شده در آیات الهی و احادیث و روایات متعدد بارها،سخن به میان آمده است.

وی تصریح کرد: زنان و دختران جامعه ما باید با شناخت ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار، الگوی رفتاری و شخصیتی وی را در همه ابعاد زندگی خانوادگی و شغلی خویش به کار گیرند.

فاضلیان در ادامه با اشاره به ظلمی که در طول تاریخ بر زنان تحمیل شده است، گفت: اسلام در زمانی که زن به پایین ترین جایگاه انسانی خویش تنزل داده شد بود، با معرفی حضرت فاطمه (س)، به زن حرمت و کرامت انسانی بخشید.

وی در این جمع که بانوان مجمع قرآنی دادگستری گلستان نیز حضور داشتند، با اشاره به نگاه ویژه دستگاه قضا به برنامه های قرآنی، گفت: همکاران باید علاوه برقرائت قرآن، با معارف آن نیز آَشنا و درس های این کتاب الهی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

رییس کل دادگستری گلستان، قرآن را نقشه راه همه مسلمانان خواند و اظهارکرد: گرفتاری جوامع اسلامی و درگیری هایی که در برخی از این کشورها دیده می شود، نتیجه فاصله گرفتن از قرآن و تعالیم الهی آن است.

در ادامه این نشست بانوان کارمند دادگستری استان گلستان، مشکلات و نیازهای خود را با رییس کل در میان گذاشتند.

601

انتهای پیام /*

Contact the editor:
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا