گوناگون

نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد از تالاب شادگان بازدید کرد

81131350 5639292

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شادگان، ˈ گری لویس ˈ نماینده مقیم سازمان ملل متحد در این بازدید گفت: حمایت های سازمان از تالاب شادگان تداوم خواهد داشت.

وی مشارکت جوامع محلی در راستای احیای تالاب شادگان را بی نظیر و شایسته تقدیر خواند و افزود: خوشبختانه تالاب شادگان به لحاظ پوشش گیاهی و گونه های متنوع موجودات زنده درمقایسه با دوتالاب ارومیه و هامون که تبدیل به شوره زار گردیده اند، وضعیت بسیارمناسبی دارد.

نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد اظهار کرد: با توجه به مشارکت، همکاری و همیاری جوامع محلی و مسوولین بویژه فرماندار شادگان به بهبود شرایط امیدواریم و این مهم با پشتیبانی سازمان ملل محقق می شود.

مدیر کل حفاظت ازمحیط زیست استان خوزستان نیز با اشاره به مشکلات تالاب شادگان گفت: تالاب شادگان یکی از بزرگترین تالاب های ایران است.

ˈ احمد رضا لاهیجان زاده ˈ افزود: تالاب بین المللی شادگان اهمیت و نقش بسزایی در اکوسیستم کشور دارد لذا تلاش های مجدانه ای برای احیای آن دردست اقدام است که یکی از آنها تامین حق آبه ثابت می باشد.

طی این دیدار لوح تقدیر و تشکر سازمان حفاظت ازمحیط زیست کشور توسط گری لویس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد به ˈ عبدالزهرا سنواتی ˈ فرماندارشادگان به عنوان قهرمان تالاب های کشور تقدیم گردید.ک/1

7102/7279

انتهای پیام /*

Contact the editor:
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا