گوناگون

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: شهدا منتخبان الهی هستند

81195018 5750364

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی شامگاه دوشنبه در آیین مادران چشم به راه منطقه 19 تهران که در تالار استاد شهریار بوستان ولایت برگزار شد، افزود: به برکت خون شهدا و پدر و مادر شهدا به ویژه مادرانی که پس از سالها چشم انتظار عزیزان خود هستند کشور در مسیر توحید و ولایت پیش می رود.

وی با بیان اینکه خداوند متعال مادران چشم انتظار را امتحان کرده است و آنها به خوبی از این امتحان سربلند خارج شدند، افزود: بیش از 25 سال صبر و استقامت کردید و باید شما مادران و همه مادران شهدا را به دنیا معرفی کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انسان هایی که از صبر و شکیبایی برخوردار هستند به نامداران روزگار می پیوندند و در نزد خداوند از جایگاه رفیعی برخوردار می شوند.

وی گفت: به گفته حضرت امیرالمومنین علی (ع) اگر کسی خود را به خاطر خدا پاک کند منتخب خدا می شود و شهدا و مادران و پدران شهدا بی شک منتخبان الهی هستند.

سالک با بیان اینکه رمز پیروزی نظام انقلاب اسلامی پیروی از فرمان رهبری است، افزود: 36 سال از پیروزی نظام انقلاب می گذرد و مردم با اطاعت از فرمان رهبری در قله های رفیع موفقیت و پیروزی قرار دارند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مهمترین صفت شهیدان را اخلاص نامید و افزود: رزمندگان اسلام خود را برای خداوند خالص کردند و خداوند هم پیروزی بزرگی را برای آنان رقم زد.

همایش مادران چشم به راه به همت فرهنگسرای مهر در تالار استاد شهریار بوستان ولایت برگزار شد.

تهرام/7243/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا