گوناگون

شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اندیمشک منهدم شدند

81195003 5750340

سرهنگ «اکبر کروندی» روز سه شنبه با تشریح عملکرد و نیز تقدیر از تلاشگران مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اندیمشک افزود: در همین رابطه، 48 نفر از ایادی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه پلیس مواد مخدر شهرستان اندیمشک تا مرز شهادت با قاچاقچیان پیش رفته اند، ادامه داد: در مجموع از این افراد، 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله تریاک و شیشه کشف و ضبط شده است.

کروندی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در بحث مبارزه با مواد مخدر در شش ماه دوم سال 92 گفت: 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت منهدم و همچنین 164 نفر از جمله دو زن نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

وی افزود: از این افراد، 58 کیلوگرم مواد مخدر شامل 11 کیلوگرم تریاک، 35 کیلوگرم هرویین و 12 کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف و ضبط شده است.

کروندی، اتصال شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی خوزستان به سه استان و نیز وجود جاده ترانزیتی را از جمله عوامل مهم در تردد قاچاقچیان از مناطق مختلف کشور در این محور ذکر کرد.

وی با بیان اینکه پاسگاه های بابک و کوی لور بیشترین آمار مبارزه با مواد مخدر و دستگیری ها را داشته اند، یادآور شد: از دستگاه قضایی تقاضا شده با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد شدیدتری صورت گیرد، ضمن اینکه همکاری و تعامل مردم با ناجا در این راستا بسیار موثر و راهگشاست.

فرمانده پلیس اندیمشک در ارتباط با کمک به معتادان در زمینه رهایی از دام اعتیاد گفت: کمیته های مختلفی از جمله کمیته درمان، با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فعال شده و علاوه بر نظارت بر کمپ های موجود ترک اعتیاد ،برای کمپ های فاقد مجوز نیز که فعالیت مناسبی دارند، مجوز صادر می شود.

وی افزود: در زمینه آگاهی بخشی به نسل جوان در رابطه با زیان های مواد مخدر نیز معاونت فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش فعال شده و از طریق این نهاد، آموزش های لازم به دانش آموزان مقاطع مختلف ارائه می شود.

وی همچنین از پلمب چهار قلیان سرا خبر داد و گفت: گستردگی شهرها، تنوع جرائم و کمبود ابزار و امکانات و از همه مهمتر، کنترل بخش وسیعی از مرزها توسط نیروی انتظامی در پاره ای از موارد بر نحوه و سرعت برخورد ناجا تأثیر گذار بوده که پیگیر افزایش نیرو و امکانات مورد نیاز هستیم.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به قرار داشتن این شهرستان در رتبه چهارم ورودی اخبار و اطلاعات ورودی 110 در استان پس از شهرهای اهواز، آبادان و دزفول، آن را نتیجه اعتماد مردم به ناجا دانست و افزود: با جرائم فوریتی، بصورت مجزا و جداگانه برخورد می شود.ک/3

7281/648 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا