گوناگون

زمینه کاری جهاددانشگاهی در هرمزگان بسیار زیاد است

استاندار هرمزگان گفت: زمانی که مقام معظم رهبری به بازدید از مراکز علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی می‌رود نشان از اهمیت بالای این نهاد انقلابی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خلیج‌فارس، جاسم جادری در جمع اعضاء هیئت رئیسه جهاددانشگاهی واحد هرمزگان، افزود: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که توانسته در طول این سال‌ها خدمات شایان ذکری را ارائه کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم حضور دادخواه به عنوان سرپرست جدید جهاددانشگاهی بتواند آغاز راهی رو به پیشرفت و خدمات ماندگار این نهاد در استان هرمزگان باشد، اظهار کرد: بنده خود در مقطعی در جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کردم و خود را از خانواده این نهاد انقلابی می‌دانم که تمامی اعضاء آن با روحیه تلاشگری و خدمت در طول این سال‌ها گام‌های بزرگی در جهت توسعه علم و فناوری در کشور برداشته‌اند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه اهمیت جهاد دانشگاهی در بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری به بازدید از مراکز علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی می‌رود نشان از اهمیت بالای این نهاد انقلابی دارد و متناسب با آن رئیس‌جمهور کشورمان بها دادن به این نهاد علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را خواستار شده است که نشان دهنده تعامل مناسب جهاد دانشگاهی با مسئولان کشوری است.

جادری در خصوص مأموریت‌های جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی همواره در خدمت مردم بوده است و در اصلاح کارها و تقویت بنیه علمی کشور قدم‌های مهمی برداشته است.

وی با بیان اینکه زمینه کاری جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان بسیار زیاد و باید به دنبال اجرایش باشیم، اظهار کرد: قرار گرفتن خلیج‌فارس در جوار استان هرمزگان زمینه کارهای بسیاری را فراهم کرده است و امیدوارم جهاد دانشگاهی با استفاده از نخبگان و متخصصان خود بتواند با تهیه طرح‌های علمی و قابلیت اجرا بتواند بسیاری از مشکلات استان را که قابل حل است برطرف و موانع را از سد راه بردارد.

استاندار هرمزگان استفاده از آب دریا برای کشاورزی، صنایع دریایی و شیلات و آبزی‌پروری را مهمترین حوزه‌هایی دانست که جهاددانشگاهی توانایی ورود به آن را دارد.

جادری در پایان با بیان اینکه تمامی استان به ویژه استانداری هرمزگان آمادگی همکاری و حمایت همه جانبه از این نهاد دانشگاهی و برنامه‌هایش را در جهت توسعه و عمران استان و ایجاد خدمات ارزنده و ماندگار برای مردم هرمزگان را دارد، افزود: اطمینان دارم در آینده شاهد خبرهای امیدوارکننده‌ای از خدمات جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان خواهیم بود که می‌تواند نتایج مطلوبی برای آینده استان را رقم بزند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا