گوناگون

زنان نقش مهمی برای گسترش فرهنگ ایفا می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از دختران فعال حوزه فرهنگ صبح چهارشنبه با حضور مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

طاهره بيگم سيدي در اين مراسم اظهارداشت: عفاف و حجاب از نتايج و مظاهر ايمان و تقوا است بنابراين برای تقويت آن بايد به تحكيم ايمان و تقويت باورهای دينی افراد جامعه كه در حكم روح و ريشه اخلاق و رفتار آنان است، توجه شود.

وی یادآورشد: با وجود افرادی فعال و خوش فکر در استان راه اندازی شورای هیئت مذهبی دختران در قزوین ضروری است.

سيدي در ادامه تصريح كرد: يک فعال فرهنگي بايد در اين امر تأمل كند كه بعد از 35 سال چه موضوعي پيش آمده كه مقام معظم رهبري موضوع فرهنگ را بعنوان دغدغه مطرح كرده اند.

وی تصریح کرد: موضوعات فرهنگي نیازمند آسيب شناسي است که در این راستا باید اتاق فكر و به معناي حقيقي و اصيل آن تشكيل و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه ریزی برای حوزه فرهنگ نیازمند داشتن دغدغه ديني و الهي است گفت: شايد ما طي اين 35 سال پس از پيروزي انقلاب به اندازه حالا بحران فرهنگي نداشته ايم شايد يكي از دلايل آن هجمه هاي پي در پي دشمنان اسلام در سايتها و شبكه هاي ماهواره اي است پس لازم است. در كارها و موضوعات فرهنگي هر كجا لازم شد وارد شويم و به جاي قيل و قال به دنبال طراحي و اجراي طرح هاي عميق و اثربخش باشيم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا