گوناگون

زنگ سپاس در مدارس بشرویه نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سنجری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده از سوی استاندار در شهرستان بشرویه حضور یافت و زنگ سپاس را در مدرسه دکتر حسابی این شهرستان به صدا درآورد.

وی اظهار داشت:معلمان با ایثار و از خودگذشتگی برای سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی از طریق تربیت نیروی انسانی تلاش می‌کنند.

سنجری مهم‌ترین عامل پیشرفت در هر کشوری را نیروی انسانی دانست و افزود: لذا دانش‌آموزان امروز آینده سازان و نیروهای انسانی فردا خواهند بود که توسط معلمان تربیت می شوند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان با بیان اینکه معلم نقش بسزایی در پیشرفت کشور دارد اظهار داشت: معلمی شغل انبیا است چرا که پیامبران نیز مبعوث شدند تا مردم را هدایت، تعلیم و تربیت کنند.

وی افزود: لذا باید در تکریم معلمین که این نقش خطیر و مهم را در برعهده دارند و به بهترین نحو از آنان تجلیل و تقدیر به عمل آید.

سنجری بیان کرد: نقش معلمین محدود به کلاس و مدرسه نمی باشد و حضور فرهنگیان در تمامی عرصه ها حضوری پررنگ است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان از دانش آموزان خاست تا معلمان را الگوی خود قرار دهند چرا که معلم علاوه بر تدریس حتی با رفتار و منش خود به ما درس می آموزد.

وی دانش آموزان را به نگه داشتن احترام معلمان توصیه کرد و گفت: تنها راه جبران زحمات معلمان بهتر درس خواندن است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدشمس الدین امام جمعه شهرستان بشرویه نیز در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع)، یاد وخاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و 152 شهید شهرستان بشرویه را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه خداوند در قران کریم به احترام بر پدر و مادر تاکید کرده است اظهار داشت: انسان سه پدر دارد که یکی از آنها پدر علمی اوست که مربی و معلم او می باشد.

امام جمعه بشرویه ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، تلاش مربیان و معلمان را قابل تقدیر دانست.

حجت الاسلام شمس الدین شروع به کار موتور کشور را از آموزش و پرورش دانست و گفت: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا