گوناگون

کسب سه مدال حاصل تلاش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات دو قهرمانی کشور

جهانگیر آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، 253 دونده از 31 تیم از سراسر کشور شرکت کردند و طی دو روز با یکدیگر در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: در دوی 3 هزار متر با مانع این مسابقات، حسین کیهانی از کرمانشاه توانست با زمان 9 دقیقه و 4 ثانیه و 70 صدم ثانیه زودتر از بقیه به خط پایان برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

آقایی خاطرنشان کرد: در پرتاب وزنه نیز، مرتضی ناظمی از کرمانشاه توانست وزنه خود را 17 متر و 45 سانتی متر پرتاب و عنوان سوم را از آن خود کند.

وی افزود: در این ماده، علیرضا مهر صفوتی از تهران الف با پرتاب 18 متر و 39 سانتی متری قهرمان شد و محمد حردانی از خوزستان با پرتابی به مسافت 17 متر و 53 سانتی متر عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه در ادامه از قهرمانی تیم دوی چهار در 400 متر امدادی کرمانشاه خبر داد و گفت: دوندگان کرمانشاهی در این ماده با زمان 3 دقیقه و 18 ثانیه و 91 صدم ثانیه توانستند بر سکوی نخست بایستن.

آقایی گفت: در این ماده تیم های آذربایجان شرقی با زمان 3 دقیقه و 21 ثانیه و فارس با زمان 3 دقیقه و 23 ثانیه و 52 صدم ثانیه عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا