گوناگون

زیباسازی محیط کلانتری های تبریز در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن حسن خانی عصر جمعه در جریان بازدید استاندار آذربایجان شرقی و انتقاد وی از وضعیت کلانتری های تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مراجعات مردم به کلانتری‌ها در تبریز زیاد است و برخی از این کلانتری‌ها در شان مردم نیستند.

وی با بیان این که زیباسازی محیط کلانتری‌ها یکی از برنامه‌های طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی است، افزود: اقداماتی در این راستا در استان انجام شده اما برای تکمیل این اقدامات نیازمند کمک دستگاه‌ها و خیرین هستیم.

حسن خانی در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: مبارزه با سرقت يکي از اولويت‌هاي پليس در سال‌جاري است که در نتيجه‌ي تلاش‌ها توانستيم جلوي رشد 20 درصدي سرقت در چند سال اخير را گرفته و آمار سرقت را در شش ماه ابتدايي سال با سه درصد کاهش مواجه کنيم.

وی ادامه داد: همچنين پليس استان موفق شد ميزان کشفيات را به حدود 80 درصد برساند که نسبت به سال گذشته با 10 درصد رشد مواجه بوده است.

اين مقام انتظامي يادآور شد: در اين مدت کيف قاپي با 39 درصد، سرقت مغازه با 19 درصد، سرقت موتورسيکلت با 41 درصد کاهش مواجه بوده است.

وي همچنين از کاهش 19 درصدي تصادفات جاده‌اي منجر به فوت و مبارزه‌ي قاطع پليس با مجرمان موادمخدر در سه حوزه‌ي جمع‌آوري معتادان، خرده‌فروشان و مقابله با باندهاي مجرم خبر داد.

حسن خانی همچنين از عملکرد مثبت مراکز مشاوره و مددکاري در کلانتري‌‌ها و بسته‌شدن بيش از 80 درصد پرونده‌هاي ارجاعي به اين مراکز خبر داد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا