گوناگون

صنایع مستقر در استان بوشهر از ورزش استان حمایت کنند

مصطفی سالاری در حاشیه فینال مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر با ارائه یک بازی زیبا و اصولی موفق شد به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی دست یابد که افتخار بزرگی برای همه استان بوشهر است.

وی ضمن تبریک به همه مسئولان و دست‌اندرکاران و بازیکنان تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی، خاطرنشان ساخت: تلاش داریم تا حمایت‌های لازم را از مجموعه این تیم داشته باشیم تا شاهد تداوم موفقیت‌های انها باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به حمایت‌های پارس جنوبی از تیم دریانوردان، تصریح کرد: صنایع مستقر در استان بوشهر باید از ورزش استان حمایت کنند تا ورزش استان بوشهر بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

دریانوردان مستحق قهرمانی در این مسابقات بود

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش هستند که باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار بگیرند.

عبدالکریم جمیری اضافه کرد: تیم دریانوردان بوشهر موفق شد در دو مسابقه رفت و برگشت به پیروزی دست یابد که بیانگر استحقاق این تیم برای قهرمانی در این دوره از مسابقات بوده است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های ویژه ای را برای حمایت از این تیم درمسابقات آتی خواهیم داشت و امیدواریم موفقیت‌های ورزش استان بوشهر تداوم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا