گوناگون

ساخت مجتمع های آموزشی چندمنظوره از برنامه های آتی سازمان سما است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈ احمد قلی زاده ˈ روز دوشنبه در بازدید از مدارس سما در شهرستان قائمشهر گفت : مدارس سما استان های کشور با ایجاد این مجتمع های چند منظوره از بهترین تجهیزات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اداری بهره مند می شوند.

وی توجه به مهارت آموزی و توسعه دانش فنی را در آموزشکده های سما از دیگر برنامه های سازمان سما معرفی کرد و افزود : کارآفرینی در این بخش بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد .

معاون دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه سما را بخشی از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت : این مجموعه همگام با سیاست ها و چهارچوب های مورد نظر مشغول به فعالیت است .

وی از ساخت مجتمع آموزشی چند منظوره تازه ساز سما در شهرستان قائمشهر به عنوان گامی جهت تحقق اهداف سازمان سما یاد کرد و افزود : تمامی مدارس سما هوشمند می شوند.

او با اظهار این که مدارس سما در قائمشهر در زمینه هوشمند سازی پیشتاز هستند ، ادامه داد : دیگر مدارس مدارس سما در کشور باید از قائمشهر الگو برداری کنند.

سازمان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی در سال 70 به دستور رییس وقت دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد.

این سازمان هم اکنون 600 مدرسه را با بیش از 60 هزار دانش آموز و بیش از یکصد آموزشکده را با یکصد هزار دانشجو در سراسر کشور زیر پوشش دارد.ک/3

7329/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا