Mihanpostساختنی‌ها

ساخت پنجره تقلبی خلاقانه در زیر زمین خانه + عکس

قبل از انجام هر کاری باید مکانی و یا بهتر بگوییم دیواری را که می خواهید پنجره تقلبی خود را بر روی آن ایجاد کرد ، مشخص کنید.بعد باید ال ای دی های تهیه شده را بر روی دیوار نصب و آن ها را به برق متصل کرد.

ساخت پنجره تقلبی خلاقانه در زیر زمین خانه اگر چه راهی ساده و کم هزینه است اما می تواند به یک همچین مکان هایی که از وجود نور طبیعی برخوردار نیستند حسی زیبا و نوری شبیه نور طبیعی به آنجا القاء کرد. بنابراین انجام این کار فقط به خلاقیت شما بستگی دارد که چطور بتوانید این کار خلاقانه و هنری را انجام دهید. ما در میهن پست یک راه ساده و کم هزینه را به شما آموزش می دهیم که توسط یک زوج خلاق و هنرمند انجام شده است.

ساخت پنجره تقلبی خلاقانه فقط به چند وسیله ساده نیاز دارد ؟ ۱- چوب برش خورده که باید به اندازه ی فریم پنجره از نجاری تهیه شود.  ۲- چند عدد ال ای دی رشته ای با نور دهی عالی به اندازه طول و یا عرض فریم پنجره ۳- پرده برای پوشاندن فریم و ال ای دی نصب شد در داخل فریم.۴ – چسب چوب به همراه میخ برای سر هم کردن فریم چوبی و  .

قبل از انجام هر کاری باید مکانی و یا بهتر بگوییم دیواری را که می خواهید پنجره تقلبی خود را بر روی آن ایجاد کرد ، مشخص کنید.بعد باید ال ای دی های تهیه شده را بر روی دیوار نصب و آن ها را به برق متصل کرد.

توجه باشته باشید که برای طبیعی جلو دادن نور ال ای دی ها از پست پرده بایدکاری را انجام دهید که از شدت تابش نور آن ها به روشی خلاقانه جلو گیری کرد. که در این جا باید فریم تهیه شده را که با چسب چوب به هم متصل کرده اید را با یک طلق مات به گونه ای یکنواخت ، درست همانند آن چه را که در تصویر می بینید پوشاند.

حالا باید  قاب و یا بهتر بگوییم فریم تهیه شده که شبیه پنجره است را روی ال ای دی ها مهار کرد تا به هنگام روشن شدن آن ها نوری داخل پنجره ما غیر طبیعی به نظر نرسد.

مرحله آخر ساخت پنجره خلاقانه ما زمانی است که باید پرده تهیه شده خود که ترجیحا توری و سفید رنگ نیز هست را باید بر روی فریم ال ای دی ها طوری نصب کرد که فریم پنجره و منبع نور غیر طبیعی ما مشخص نباشد. با روشن شدن ال ای دی ها حالا شما در زیر زمین تاریکتان علاوه بر برخورداری از نور یک پنجره زییا نیز بهره می برید.

امیدواریم که شما نیز با الگو از این روش خلاقانه برای زیر زمین و خانه خود پنجره هایی زیبا و تقلبی ساخته و عکس آن را برای ما جهت نمایش در میهن پست ارسال کنید.

چنگیز قیاسی

چنگیز قیاسی متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل دوره کارشناسی علوم ارتباطات - شاخه روزنامه نگاری - و دکترای مدیریت کسب و کار است. وی علاوه بر 12 سال تجربه سردبیری چند نشریه چاپی ،۷ عنوان ملی در جشنواره های مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد ، وی در سال 92 مجله اینترنتی« میهن پست» را تاسیس کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا