Mihanpostرپرتاژ

معرفی 4 ابزار مهم برای طراحی سایت با هوش مصنوعی ؟

امروز در ماهان سرور قصد داریم برای هرکدام از این فرایندها،  دستیار مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مخصوصی را معرفی کنیم که در روند انجام کارها به کمک شما بیایند.

قبل از معرفی 4 ابزار مهم برای طراحی سایت با هوش مصنوعی ؟ باید گفت که آیا طراحی سایت با هوش مصنوعی Website design with ai امکان پذیر است ؟ پاسخ به این سوال در کنار رشد فوق العاده سریع هوش مصنوعی در تمامی حوزه ها و بخصوص حوزه برنامه نویسی و و طراحی سایت ، ذهن همه ی برنامه نویسان و وب دیزاینرها را به خود مشغول کرده است که آیا وقت آن رسیده است که ما باید بازنشست شویم؟

در این میان کمتر کسب‌ و کاری را پیدا می‌کنید که وب‌ سایت اختصاصی نداشته باشد؛ بنابراین استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وب‌سایت می‌تواند برای بسیاری از کسب‌وکارهای خرد بسیار کاربردی باشد و به آن‌ها کمک کند وب‌سایت اختصاصی خود را با هوش مصنوعی طراحی و راه‌اندازی کنند.

آیا طراحی سایت با هوش مصنوعی امکان پذیر است ؟

با این حال و به کمک این ابزار هوش مصنوعی می‌توان از طراحی ظاهری وب سایت، ثبت نام دامنه، توسعه وب، برندسازی وب‌سایت و حتی تست نسخه نهایی را انجام داد. این بخش‌ها را می‌توان اساس راه‌ اندازی یک وب‌سایت قلمداد کرد. امروز در ماهان سرور قصد داریم برای هرکدام از این فرایندها،  دستیار مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مخصوصی را معرفی کنیم که در روند انجام کارها به کمک شما بیایند.

1- اولین گام برای طراحی سایت با هوش مصنوعی استفاده از ابزار DomainWheel است 

طراحی سایت با هوش مصنوعی

اولین قدم برای طراحی سایت با هوش مصنوعی ، ثبت نام دامنه برای وب‌سایت است که می‌تواند فرایند دشواری باشد و انرژی و وقت زیادی نیاز داشته باشد. یکی از بهترین ابزار هوش مصنوعی برای طراحی سایت مولد نام دامنه DomainWheel است که به‌گونه‌ای اولین قدم در این راه به‌حساب می‌آید.

این ابزار طراحی سایت با هوش مصنوعی به صورت رایگان در اختیارتان قرار دارد و می‌تواند پیشنهادات خود را برای نام دامنه وب‌سایت به شما ارائه کند. بدین ترتیب، فقط باید کلیدواژه یا عبارتی که مدنظرتان است را برای هوش مصنوعی DomainWheel ارسال کنید و منتظر ایده‌های آن بمانید.

فرایند تولید نام دامنه براساس اطلاعات واردشده توسط شما چند ثانیه طول می‌کشد و نام‌های دامنه در دسترس را با پسوند‌های مختلف اعم از com، net، org و… را نمایش می‌دهد. البته، امکان نمایش دامنه .ir در این ابزار وجود ندارد و باید خودتان برای بررسی دردسترس بودن آن پیش قدم شوید.

2- دومین گام برای طراحی سایت با هوش مصنوعی استفاده از ابزار GitHub Copilot است

طراحی سایت با هوش مصنوعی

دومین ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وب‌سایت که باید طبق نقشه راه سراغ آن بروید، سرویس GitHub Copilot است که به‌عنوان موتور هوش مصنوعی ایده‌آل برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان شناخته می‌شود.

ابزار هوش مصنوعی GitHub Copilot با استفاده از OpenAI Codex برنامه‌نویسی می‌کند و فرمان‌های نوشتاری شما را تبدیل به کد برنامه‌نویسی می‌کند و کدهای پیشنهادی را برای شما ارسال می‌کند تا برای طراحی وب‌سایت از آن‌ها استفاده کنید.

GitHub Copilot به‌صورت یک افزونه دردسترس قرار می‌گیرد که باید درون ویرایشگر کد خود به‌صورت یکپارچه نصب کنید. این ابزار با اکثر ویرایشگرها نظیر Visual Studio Code، Visual Studio، JetBrains IDEs و Neovim سازگاری دارد.

به عبارتی دیگر می‌توان گفت که GitHub Copilot در طراحی سایت با هوش مصنوعی به‌ عنوان دستیار و همکار برنامه‌نویسی تمام وقت شما در ویرایشگر کد راه‌اندازی می‌شود و با دریافت فرمان‌های مشخص (Prompt) عملکرد مدنظر شما را بررسی می‌کند و رشته کدهای متناسب را تولید می‌کند.

البته، کدهای پیشنهادی GitHub Copilot طراحی سایت با هوش مصنوعی ظاهراً همیشه کامل نیستند. منطق این دستیار برنامه‌نویسی برپایه سورس‌کدهایی است که از مخازن عمومی استخراج می‌کند؛ بنابراین، بهتر است آن‌ها را مورد آزمایش قرار دهید.

گیت‌هاب اعلام کرده است که کاربران معمولاً ۲۶ درصد از کدهای پیشنهادی را از ابزار برنامه‌نویسی هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می‌دهند. استفاده از GitHub Copilot رایگان نیست و اشتراک آن از ماهی 10 دلار آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا