گوناگون

سارق اینترنتی در اصفهان دستگیر شد

81159021 5686276

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: این فرد به سرقت از حساب همکار خود به مبلغ 80 میلیون ریال اقدام کرده بود.

سرهنگ « سید مصطفی مرتضوی » افزود: متهم در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی همکارش در فرصتی مناسب اقدام به برداشت از حساب او به صورت اینترنتی کرده است.

** رد رشوه هفت میلیون ریالی ماموران نیروی انتظامی در لنجان اصفهان

رییس بازرسی پلیس اصفهان با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان لنجان از رد رشوه هفت میلیون ریالی ماموران انتظامی شهرستان لنجان خبر داد.

سرهنگ « رحمت اله کرباسیون » گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز سطح حوزه، ماموران انتظامی شهرستان لنجان به یک نفر مشکوک که به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد.

وی افزود متهم پس از تعقیب، دستگیر و از وی مقادیری مواد مخدر کشف شد.

رییس بازرسی پلیس اصفهان افزود: در حین انتقال، متهم به ماموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان پیشنهاد رشوه هفت میلیون ریال کرد که ماموران ضمن رد آن، مبلغ مذکور را صورتجلسه کردند.

وی افزود: متهم که سعی داشت با پیشنهاد این مقدار وجه نقد به عنوان رشوه از دست ماموران رها شود، ضمن ناکام شدن در اقدام خود، این موضوع نیز به پرونده وی ضمیمه شد.

د/ 8114/ 7132

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا