گوناگون

نمایشگاه توانمندی های جمعیت هلال احمر بهشهر برپا شد

81159013 5686256

ˈ حسین موسی زاده ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : این نمایشگاه شامل 15 غرفه است که در آنها توانمندی های امداد و نجات جاده ای ، بخش جوانان ، داوطلبان و غنچه های هلال به معرض نمایش گذاشته شده است .

وی بیان کرد : در حاشیه این نمایشگاه کلاس های آموزش امداد و نجات نیز برپا شده است که نحوه کمک رسانی اولیه به داوطلبان جمعیت هلال احمر آموزش و همچنین شهروندان ارائه می شود.

رییس جمعت هلال احمر بهشهر افزود : این نمایشگاه به منظور اطلاع رسانی از تجهیزات و خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال احمر به شهروندان برگزار گردیده و شهروندان در جریان این خدمات قرار می گیرند.

موسی زاده به بهره برداری از دومین پایگاه امداد و نجات جاده شهرستان اشاره کرد و گفت : این پایگاه که در جاده سراسری بهشهر به گلوگاه قرار دارد ، با صرف هزینه 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات هلال احمر هفته آینده به بهره برداری می رسد .

وی گفت : ساختمان این پایگاه امداد جاده ای در زمینی به مساحت 570 متری بنا شده که توسط یکی از اهالی روستای پاسند به جمعیت هلال احمر اهدا شده است و از این پس ، امدادگران جمعیت هلال احمر، از کانکس موقت به ساختمان این پایگاه منتقل می شوند .

رییس جمعت هلال احمر بهشهر افزود : در حال حاضر حدود 70 امدادگر آموزش دیده و متخصص،در دو پایگاه امداد جاده ای بهشهر و گلوگاه ، حضور مداوم دارند و خدمات لازم را در صورت بروز حوادث ارائه می دهند . ک/3

7331/402

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا