گوناگون

سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسين علي اكبري بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از روند اجرایی این پایانه اصریح کرد: هم اکنون این طرح 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با روند فعلی امسال تکمیل خواهد شد.

وی ساخت این مجموعه را در راستای رفاه و آسايش مسافران ایرانی و آذری برشمرد و افزود : سالن مسافري جديد پايانه مرزي بيله سوار در زميني به مساحت دو هزار و 400 متر مربع احداث می شود.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان با اشاره به مساحت 15 هزار متر مربعی محوطه سالن این پروژه تاکید کرد که 100 ميليارد ريال اعتبار برای ساخت سالن مسافری و محوطه آن هزینه می شود.

وی پايانه مرزي بيله سوار را يكي از پايانه هاي مهم و فعال کشور دانست و متذکر شد: بخش عظيمي از ترانزيت و صادرات  كالا و مسافر كشور به جمهوري آذربايجان و آسياي ميانه از طريق این پایانه انجام مي شود.

به گفته علی اکبری در سال گذشته از پايانه مرزي بيله سوار 529 هزار و 623 تن كالا ترانزيت شده و بالغ بر 160 هزار تن كالا وارد و صادر شده است.

وی بر لزوم توسعه ترانزيت و تسهيل تردد مسافران از این پایانه تاکید کرد و یادآور شد: تكميل و بهره برداري از سالن مسافري می تواند در رفع موانع و مشكلات ورودي و خروجي مسافر تاثیرگذار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا