گوناگون

ساماندهی صنوف آلاینده در شهر یاسوج اجتناب ناپذیر است

81227711 5806468

محمدعلی جاوید روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این صنایع آلاینده علاوه بر ناهنجاری های صوتی و زیست محیطی موجب بروز ترافیک و خدشه دار کردن نمای شهری یاسوج شده اند.

وی با بیان اینکه برخی از صنوف آلاینده مانند جوشکاری ها و نجاری های شهر یاسوج در گذشته به مکان های مشخصی انتقال یافته اند، گفت:صاحبان صنوف آلاینده رو به روی بلوار امام خمینی (ره) یاسوج حدفاصل بلوار عدل تا میدان استانداری تا پایان تیرماه سال جاری مهلت دارند نسبت به انتقال صنایع خود به حاشیه شهر یاسوج اقدام کنند.

جاوید با اشاره به اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد،اظهار کرد: انتقال صنایع الاینده به مکان مشخص موجب توزیع مناسب خدمات و کاهش چشمگیر ترافیک شهر یاسوج می شود.

وی اولویت بعدی شهرداری یاسوج برای انتقال صنوف آلاینده را منطقه اکبرآباد و میدان آریوبرزن عنوان کرد و افزود: صنوف آلاینده در این مناطق نیز باید ساماندهی شوند زیرا پس از تذکرات لازم اجازه فعالیت به آنها داده نمی شود.

جاوید تبدیل شدن خیابان 13 آبان یاسوج به بازار عمده فروشان را ناشی از بی تدبیری های گذشته دانست و گفت: 937 واحد صنفی بدون پروانه در بلوار قرنی مشکلات متعددی را برای شهروندان بوجود آورده است.

وی جمع آوری صنوف عمده فروش در خیابان سیزده آبان را از دیگر برنامه های شهرداری یاسوج عنوان کرد و افزود: سرانه سد معبر در شهر یاسوج بیش از حد استاندارد است.

جاوید فراهم نبودن زیرساخت ها را از مهمترین مشکلات برای جابجایی صنوف آلاینده در شهر یاسوج دانست ویادآور شد: ساماندهی و استقرار صنوف آلاینده در شهر یاسوج باید براساس برنامه علمی و کارشناسی شده انجام شود تا در آینده نیز مشکلی ایجاد نشود.

671/7533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا