مجتبی نظری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت :سامانه دریافت پیامهای مردمی 137 شهرداری پیشوا با هدف دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است.
وی افزود : با راه اندازی این سامانه ، شهروندان می توانند ضمن تماس با شماره تلفن 137 ، به بیان مشکلات و ارائه دیدگاههای خود در خصوص مسائل شهری بپردازند .
وی اظهار داشت : سامانه 137 با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیرران ارشد شهرداری راه اندازی شده است.
وی گفت : این سامانه می تواند جایگزین مناسبی جهت مراجعه حضوری شهروندان به مبادی اجرایی شود و شهروندان می توانند بدون مواجهه با هرگونه انتظار و خواسته ای از سوی مبدا اجرایی و بدون منت به خواسته های شهری خود برسند.
نظری افزود : شهروندان می توانند در زمینه خدمات شهری و عمرانی ، آسفات، جدول گذاری، آبیاری درختان، جمع آوری زباله، لایروبی، رفع آبگرفتگی، برف روبی، رفع لغزندگی، نصب پل عابر، احداث بزرگراه، احداث فضای سبز، احداث اماکن فرهنگی، هنری، ورزش ،حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری ، پارکها و فضای سبز ، پایانه های مسافربری، بهشت ابراهیم (ع) ، مراکز معاینه فنی ، میادین میوه و تره بار، فروشگاهای شهروند، ایستگاهای اتوبوس، زیباسازی و چشم اندازی شهری ،نظافت دیوارها، درختکاری، گلکاری، معابر عمومی،امور اجتماعی و مزاحمت های شهری ،سد معبر، جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها بااین سامانه تماس برقرار نمایند.
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير
newsroom@irna.ir