گوناگون

سجادی: کی‌روش مشکلی با من ندارد/ پاداش پیروزی برآرژانتین مشخص شد

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، نصرالله سجادی که بعدازظهر امروز چهارشنبه در محل سالن کنفرانس کمپ کورینتیانس سائوپائولو با خبرنگاران گفتگو می‌کرد ضمن بیان این مطلب افزود: خیلی خوشحالم از اینکه در کنار تیم ملی فوتبال ایران هستم. خدا را شکر همه چیز خوب است و امیدوارم تیم ملی بتواند در دیدار دوم برابر آرژانتین هم نتیجه خوبی بگیرد.

سجادی در مورد اینکه آیا وزارت ورزش برای تمدید قرارداد کی روش حمایتی از فدراسیون فوتبال خواهد کرد گفت: کی روش تا پایان جام جهانی با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و ارتباطی با نتایج او در جام جهانی ندارد. فدراسیون فوتبال قطعا بعد از جام جهانی شرایط همکاری با کی روش را بررسی خواهد کرد و اگر ضرورتی داشته باشد قطعا وزارت ورزش هم با کی روش یا هر مربی دیگری همکاری خواهد کرد تا فدراسیون بتواند قراردادش را امضا کند.

وی در مورد مسائلی که پیرامون مخالفت کی روش با حضورش در محل اردو یا تمرین تیم ملی مطرح شده است گفت: اصلا چنین مسائلی مطرح نیست. کی روش روز گذشته قبل از اینکه تمرین آغاز شود به سمت من آمد و به خاطر حضورم در تمرینات تشکر کرد. من هیچ مشکلی با کی روش ندارم و ایشان هم هیچ مشکلی با من ندارد. پرداختن به این مسائل اصلا درست نیست چرا که ما با هم کاملا رابطه خوبی داریم و جلساتی را هم با هم برگزار کرده ایم.

سجادی در مورد پاداشی که به بازیکنان تیم ملی پرداخت خواهد شد گفت: برای بازی با آرژانتین در صورت پیروزی 10 هزار دلار به هر بازیکن و برای مساوی 6 هزار دلار پرداخت خواهد شد که برای دیدار با بوسنی هم همین میزان پاداش را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم. ضمن اینکه اگر تیم به مرحله بعد صعود کند یک میلیون دلاری که فیفا به فدراسیون فوتبال می دهد بین بازیکنان تقسیم خواهد شد.

وی افزود: بازی کردن برای تیم ملی فوتبال ایران ارزش بسیار بالایی دارد. این حرف من نیست، حرف خود بازیکنان است که عنوان می کنند به عشق مردم و کشورشان بازی می کنند. این باید برای ما ارزشمند باشد. در همه کشورها هم همینگونه است.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای دلجویی از مسی دارید گفت: مردم ما به بازیکنان خوب دنیا علاقه دارند و آنها را دوست دارند. در دیدار با آرژانتین بازیکنان ما جوانمردانه بازی خواهند کرد و مردم هم خوب برخورد خواهند کرد تا آن ذهنیت قبلی که مسی در مورد ایرانی ها داشت پاک شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا