گوناگون

سرشماری کشاورزی مبنای برنامه‌ریزی‌های عمران روستایی خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده قبل از ظهر جمعه با حضور در ستاد سرشماری مراغه گفت: یکی از اهداف سرشماری کشاورزی خدمت به مردم و آبادانی و عمران روستاها است.

وی افزود: اطلاعات مربوط به این سرشماری مبنای تمام برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی و تصمیمات بخش عمران روستایی خواهد بود که امیدواریم در این بین مردم روستاها ترسی از بابت ارائه درست آمار نداشته باشند.

جبارزاده با بیان اینکه تاکنون مردم همکاری خوبی با مردم داشته اند، گفت: امیدواریم این همکاری‌ها تا پایان این سرشماری ادامه داشته باشد زیرا توسعه روستایی و توجه به بخش کشاورزی از اهداف دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: تاکنون طبق آمار حدود 30 درصد از این سرشماری در استان انجام شده است که امیدواریم این سرشماری با سرعت بیشتری پیگیری و انجام شود تا در کمترین مدت شاهد اتمام آن باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: خوشبختانه امسال بر اساس تلاش مرکز آمار ایران، این سرشماری با روش‌های علمی و امکانات کافی انجام می‌شود و امیدواریم با همکاری مردم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی با اشاره به ضرورت همکاری تمامی مردم و مسئولان نهادها با ماموران سرشماری گفت: امیدواریم تمام فرمانداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و به خصوص مردم همکاری لازم با 300 مامور انجام این سرشماری را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا