گوناگون

سرعت گیر جاده های مازندران اصلاح می شوند

81219673 5792949

ˈ علی نبیان ˈ روز یکشنبه در جلسه ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی مازندران افزود: نصب و یا ایجاد هرگونه دست انداز و یا برآمدگی با ضخامت بالای یک اینچ یا 5/2 سانتی متر بر روی سواره رو مغایر با کنوانسیون بین المللی عبور و مرور است.

وی بر استاندارد سازی راههای مازندران تاکید کرد و بیان داشت :علاوه بر استاندارد سازی راهها باید به مقوله استانداردسازی خودروها و نظارت بر مراکز معاینه فنی آنان نیز نگاه ویژه شود.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت : ایمنی در جاده های استان به تعامل و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی در حوزه ایمنی حمل و نقل باید نسبت به شرح وظایف ابلاغی خود مسوولیت پذیر باشند.

نبیان با قدردانی از زحمات دست اندرکاران بخش حمل و نقل به خصوص راهداران پر تلاش ،گفت: مشارکت کارشناسانه و اتخاذ تصمیم و راهکارهای مناسب گامی مثبت در جهت کاهش تصادفات است.

ˈ سید علی اسد ˈ مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی راهداران برای ایمن سازی محورهای استان در ایام تابستان خاطر نشان کرد :با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای شتاب گرفت.

وی اجرای روکش آسفالت ،خط کشی ، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده ، انتظامی و اطلاعاتی در تمامی محورهای اصلی ، فرعی و روستایی را از اقدامات در حال اجرا برشمرد.

پانزدهمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی با حضور معاونت عمرانی استانداری ، مدیرکل راه و شهرسازی ، دبیر شورای ترافیک ، تمامی اعضاء این کمیسیون همچون پلیس راه ، پزشکی قانونی ،حمل و نقل و پایانه ها ، استاندارد و تحقیقات صنعتی ، اورژانس برگزار شد.

مازندران بیش از 10هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.ک/2

2585/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا