Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

سرمایه گذاری مدیر اجرایی آلفابت برای تولید خودروهای پرنده

سرمایه گذاری مدیر اجرایی آلفابت روی خودروهای پرنده احتمالا به دلیل یکی از آینده نگری های جدید لری پیج مدیر اجرایی آلفابت است . او این سرمایه گذاری را از طرف شرکت آلفابت یا شرکت گوگل نکرده و یک سرمایه گذاری شخصی است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

لری پیج یک کارآفرین و مبتکر آمریکایی است . او چند سالی مدیر اجرایی شرکت گوگل بوده و حالا هم در شرکت آلفابت به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می کند .

طبق اطلاعات سری که به دست خبرنگاران بلومبرگ رسیده است لری پیج بطور مخفیانه در دو شرکت استارتاپی که بر روی خودرو های پرنده کار می کنند سرمایه گذاری کرده است . این دو شرکت به نام های زی آئرو و کیتی هاوک باهم رقیب هستند و هر دو گام های بزرگی را در زمینه خودرو های پرنده برداشته اند .

شرکت زی آئرو رکوردار میزان سرعت با خودروی پرنده است این شرکت در جنوب کالیفرنیا مستقر است و آنها در مزارعی که در آن منطقه دارند آزمایش هایی را بصورت مخفیانه انجام می دهند .

شرکت کیتی هاوک هم توسط سباستین ترون اداره می شود . آقای ترون آزمایشگاه‌های XLab را برای گوگل راه اندازی کرده و آشنایی نسبی با لری پیج  دارد . این شرکت بیشتر در حال کار روی پهباد های کوچک مسافر بر است .

سرمایه گذاری لری پیج در شرکت های زی آئرو و کیتی هاوک از طرف گوگل و آلفابت نیست و در حقیقت شاید لری پیج با این پشتیبانی مالی به دنبال تحقق رویاهای خودش است .

اما چرا این مدیر موفق و آینده نگر  بطور مخفیانه در حال سرمایه گذاری روی این دو شرکت است ؟ آن هم دو شرکتی که هر دو با هم رقیب هستند؟ نظر شما در مورد این دو سوال چیست ؟

با هم در میهن پست  تصاویری از  طرح های خودروهای پرنده در دو شرکت زی آئرو و کیتی هاوک  را مشاهده می کنیم.

منبع : bloomberg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا