گوناگون

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل بزودی معرفی می شود

بهنام فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: پس از برگزاری جشن صعود تیم فوتبال شهرداری به لیگ اول کشور طی اردیبهشت ماه گذشته، جلسه هم اندیشی با حضور پیشکسوتان، مربیان، متخصصان و کارشناسان در دفتر شهردار اردبیل برگزار شد که در این جلسه مقرر شد کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم شهرداری تشکیل شود.

وی با بیان اینکه تشکیل این کمیته به عهده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل محول شده بود، ادامه داد: در این راستا اعضای هفت نفره کمیته فنی انتخاب سرمربی مرکب از پیشکسوتان، مربیان، صاحب نظران فوتبالی و… استان شناسایی و پس از تائید فعالیت خود را برای انتخاب سرمربی این تیم آغاز کردند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه این کمیته در اولین اقدام رزومه و کارنامه 10 نفر از مربیان کشور را دریافت و مورد بررسی قرار داده است، تصریح کرد: برنامه های مربیان آماده همکاری که اکثرا از مریبان لیگ برتری و نیز دسته دوم کشور بودند، در این کمیته و به صورت روزانه و فشرده تا هفته اول خردادماه بررسی شده است.

وی ادامه داد: نتایج بررسی کمیته فنی تیم شهرداری اردبیل با اولویت مشخص شده و در آینده نزدیک از بین این گزینه ها یکی از مربیان انتخاب و پس از تائید نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

روند انتخاب سرمربی تیم شهرداری بدون حاشیه بود

فتحی با اشاره به برنامه ریزی منسجم باشگاه برای انتخاب سرمربی و تقویت تیم شهرداری برای حضور موفق در دسته اول کشور تاکید کرد که علاوه بر این تلاش شده که در این مدت و با توجه به انتخاب سرمربی که همیشه با حرف و حدیث هایی همراه است، از بروز حاشیه در این تیم جلوگیری شود که در این زمینه نیز تاکنون مشکلی وجود نداشته ایم.

وی با اشاره به فعال سازی کمیته های برنامه ریزی و انضباطی در کنار کمیته فنی متذکر شد: پس از انتخاب سرمربی تیم نیز به منظور حضور قدرتمندانه در لیک دسته اول، جذب بازیکنان را با نظر مربی منتخب و با اولویت بومی و سپس غیربومی در دستور کار قرار خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همچنین در خصوص تغییر استادیوم محل برگزاری بازی های این تیم در لیگ دسته اول یادآور شد: با توجه به دوری استادیوم 20 هزار نفری علی دایی با هماهنگی و تعامل اداره ورزش و جوانان استان، مصوب شد که بازی های این تیم در لیگ دسته اول کشور در استادیوم تختی که در مرکز شهر اردبیل قرار دارد، برگزار شود.

وی با بیان اینکه به همین منظور و در راستای رفع نقایص موجود و دستیابی به استانداردهای مدنظر فدراسیون فوتبال عملیات بازسازی برخی از قسمت های این استادیوم آغاز شده است، عنوان کرد: جایگاه خبرنگاران، رختکن تیم ها، ترمیم زمین چمن ورزشگاه و… از جمله آیتم های مدنظر فدراسیون بود که فعالیت ها در این زمینه ادامه دارد.

استادیوم تختی برای بازی های لیگ دسته یک آماده می شود

فتحی برگزاری مسابقات تیم شهرداری اردبیل در استادیوم تختی را به لحاظ جذب تماشاگران بسیار تاثیرگذار خواند و اضافه کرد: پیش بینی می کنیم که تمام ظرفیت استادیوم که سقف آن پنج هزار تماشاگر است، توسط هواداران تیم شهرداری پر شود. علاوه بر این می توانیم از بخش های تبلیغاتی آن نیز استفاده کنیم.

در خصوص آخرین وضعیت زمین تمرین اختصاصی تیم شهرداری اردبیل تاکید کرد: این زمین اختصاصی خاکبرداری شده و عملیات زه کشی آن نیز به اتمام رسیده و هم اکنون در حال لوله کشی، خاک ریزی و تهیه زمین چمن طبیعی هستیم و در آینده نزدیک رختک این ورزشگاه نیز آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای تامین نیازهای تیم و در جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای آماده ای سازی و حضور موفق در لیگ دسته اول است، بیان داشت: شهرداری اردبیل به عنوان اولین تیم در تاریخ فوتبال استان اردبیل به لیگ دسته اول کشور صعود کرده و باید با حمایت های لازم ضمن تثبیت جایگاه به فکر صعود به لیگ برتر باشیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل اولویت انتخاب سرمربی را نیز بر همین مبنا عنوان کرد و افزود: براساس برنامه سه ساله مصمم هستیم که به لیگ برتر کشور صعود کنیم، با همین تفکر تلاش می شود که سرمربی این تیم انتخاب شود. البته تبم شهرداری با دارا بودن ظرفیت ها بالا بویژه تامین امکانات و ایجاد شرایط لازم در همین فصل اول نیز نیم نگاهی به لیگ برتر کشور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا