گوناگون

سرپرست جدید فرمانداری نظرآباد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آیینی که با حضور حجت الله ملاصالحی معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز عصر یکشنبه در شهرستان نظرآباد برگزار شد از خدمات 11 ماهه شهریار آقایی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل و “حجت الله صادقی” به عنوان سرپرست جدید فرمانداری معرفی شد.

صادقی سرپرست جدید فرمانداری نظرآباد پیش از این در وزارت کشور مشغول به کار بود.

فرماندار سابق شهرستان نظرآباد در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ارزش پست و مقام در نظام اسلامی صرفاً در جهت خدمتگزاری به مردم است. این مهم نیست که افراد در چه پست و مقامی مشغول به کار هستند، بلکه مهم خدمتی است که به واسطه این فرصت باید به مردم عرضه شود.

وی گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی باید برای خدا باشد و بهترین مسیر خدایی در این عرصه خدمت‌رسانی به مردمی است که ولی نعمتان ما هستند.

فرماندار سابق شهرستان در ادامه با اشاره به طبیعی بودن جابه جایی مدیریت در دولت‌ها اذعان داشت: دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران هر کدام با برنامه‌های خاص، رسیدگی به امور را در سرلوحه قرار می‌دهند اما همه یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم حفظ و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب است.

آقایی اضافه کرد: خوشبختانه حدود 11 ماه فرصت خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده من قرار گرفت و از این پس نیز من به عنوان سرباز ولایت در سنگر دیگری که نظام مقرر کند آماده خدمت‌رسانی خواهم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات فرمانداری در 11 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی این مدت اقدامات زیربنایی بسیار خوبی در این شهرستان انجام شده است که تلاش در جهت احداث جاده اشتهارد به نظرآباد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رفع مشکل کم‌آبی از مهم‌ترین این اقدامات محسوب می‌شود.

نگاه دولت به کارهای زیربنایی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این آیین تودیع و معارفه ضمن گرامیداشت سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات طی سخنانی اظهار داشت: هجمه‌های سنگین دشمن در تمامی ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به دلیل مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) تاکنون راه به جایی نبرده است.

وی افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی اقتدار و عزت و سهمی در افکار جهانیان دارد از برکت خون شهدا و تلاش و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

ملاصالحی در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی خواست از خدمات رسانی به مردم غفلت نکنند و ادامه داد: نگاه دولت تدبیر و امید به کارهای زیر بنایی و کاهش مشکلات مردم در بخش های مختلف است که باید مدیران استان البرز نیز اهداف این دولت را دنبال کنند تا بستر خدمت به مردم بیش از گذشته آماده شود.

وی گشاده‌رویی را از مهم‌ترین ویژگی‌هایی یک مسئول دانست و گفت: مسئولان در برخورد با مردم باید گشاده‌رو باشند و با بداخلاقی مردم را از خود دور نکنند.

وی از البرز به عنوان یک استان تازه تاسیس که حدود چهار سال از عمر آن می گذرد یاد کرد و گفت: این استان چالش ها و مشکلات زیادی دارد که برطرف شدن آنها نیاز به تعامل و مشارکت بیشتر مردم و مدیران دستگاههای اجرایی دارد.

ملاصالحی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست برای پاسخگویی به مشکلات و نیازهای مردم در مناطق روستایی و شهری وقت بگذارند و با برنامه ریزی و تدبیر زمینه خدمات رسانی به مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: جهاد اقتصادی و فرهنگی نیاز به برنامه ریزی و تلاش فراوان دارد.

ملاصالحی گفت: مردم و مسئولان در مقابل خون شهدا و پاسداشت ارزشها و دستاوردهای انقلاب امام (ره) و شهدا مسئولیت سنگینی بر عهده دارند که باید با تعامل، همدلی و وحدت در این راه کوشش کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان نظرآباد با قدمت تاریخی 9 هزار ساله و مردم ولایتمداری به توجه بیشتر از سوی مسئولان نیاز دارد.

در ادامه این مراسم فرماندار جدید نظرآباد ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار سابق این شهرستان، طی سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکرم که فرصت خدمت‌رسانی به مردم بار دیگر به من داده شد تا بتوانم با بهره‌گیری از توانایی‌های خود و تجربیات همکاران گره از مشکلات شهروندان باز کنم.

حجت‌الله صادقی در پایان از برنامه‌های آتی فرمانداری سخن به میان آورد و برگزاری جلسات با مسئولان اجرایی شهرستان و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی را از مهم‌ترین این برنامه‌ها اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا