گوناگون

کلنگ مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر کوی علوی اهواز به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار اهواز در این مراسم که شب گذشته در محل احداث این مجتمع در کوی علوی اهواز برگزار شد، گفت: ساخت و توسعه فرهنگی یک شهر از ساخت و توسعه انسانی آن نشات می گیرد، اگر انسان های اخلاق گرا بسازیم شهری اخلاق مند نیز خواهیم ساخت.

سید خلف موسوی افزود: برای ایجاد این جامعه اخلاق مند در سطح شهر وجود اماکن فرهنگی ورزشی یک احساس نیاز می شد که در این منطقه احداث چنین مجتمعی یک قدم بسیار بلند رو به جلو بود.

تبدیل یک سوله متروکه به مجتمع فرهنگی حرکت مفیدی در توسعه کلانشهر اهواز

وی با اشاره نقش نماینده ولی فقیه در انجام این پروژه عنوان کرد: نماینده ولی فقیه در استان کمک های زیادی برای برداشتن این قدم کردند و می توان گفت مجتمع غدیر هدیه ای از سمت وی به مردم کوی علوی است.

شهردار اهواز اظهار کرد: تبدیل کردن یک سوله متروکه به مجتمع فرهنگی ورزشی، یک حرکت بسیار مفید و عمرانی به منظور خدمت به مردم است و امید می رود این توسعه و عمران در بخش های فرهنگی ادامه پیدا کند.

موسوی بیان کرد: قرار است در این سوله متروکه بعد از بازسازی و توسعه، یک رستوران، چایخانه سنتی، دو سالن اجتماعات، سالن ورزشی خانم ها و آقایان، باشگاه های ورزشی مجزا، مهمان سرا، سونای خشک، کتابخانه، کتابفروشی و سالن های ورزشی متعددی احداث شود.

وی در پایان گفت: اعتبارات این پروژه که در بودجه سال 93 تعریف شده معادل پنج میلیارد تومان است و بعد از پایان مراحل بازسازی و احداث در اختیار مردم این منطقه قرار می گیرد.

توجه ویژه شورا نسبت به عمران مناطق محروم اهواز

نائب رییس شورای شهر اهواز نیز در این مراسم  عنوان کرد: عمران مناطق محروم از اهمیت بالایی برخودار است و افرادی که در این نقاط زندگی می کنند از فرهیختگان، اطباء و مهندسانی هستند که سرمایه های انسانی ما محسوب می شوند.

ناجی سواری افزود: با نگاه ویژه مسئولان، مراجع تقلید، شورای شهر و دیگر خدمت گذاران می توان نسبت به آبادانی این مناطق محروم اقدام کرد.

وی در پایان تاکید کرد: تمام همت کارکنان در استان و شهرستان بر این است که محرومیت از مناطقی چون کوی سیاحی ،ملاشیه،کوی علوی و دیگر محلات کلانشهر اهواز زدوده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مراسم مسئولان حاضر در سوله قدیمی واقع در کوی علوی، این پروژه عمرانی را کلنگ زنی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا