گوناگون

سطح سنج های راداری مخازن در مراکز انتقال نفت شمالغرب راه اندازی شد

81204846 5767253

امیر گودرزی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: اندازه گیری سطح مخازن با استفاده از امواج رادار به طور پیوسته و غیرتماسی، قابلیت کارکرد درکلیه شرایط عملیاتی، قابلیت اندازه گیری ارتفاع و دقت بسیار بالا از مزایای نصب این سیستم است.

وی امکان کنترل بهتر در اجرای عملیات بهره برداری مراکز انتقال، مانیتورینگ مداوم اطلاعات مربوط به مخازن و اطلاع بهره بردار نسبت به تغییرات لحظه ای سطح مخازن را از دیگر مزایای سطح سنج های راداری عنوان کرد.

رییس واحد برق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب نیز از بهره برداری از پروژه برق رسانی به چاه آب مرکز انتقال نفت ایده لو خبرداد.

حمید امیرخانی با اشاره به اینکه درگذشته برق الکترو پمپ چاه آب مرکز انتقال نفت ایده لو از مرکز ایده لو به فاصله یک کیلومتر توسط کابل و یک دستگاه ترانس افزاینده تامین می شد، گفت: به دلیل فرسودگی کابل تغذیه و اهمیت تامین آب به صورت مستمر، یک انشعاب برق از شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خریداری شد.

وی همچنین ازخرید یک دستگاه ترانس برق و احداث پست هوایی درنزدیک چاه آب مرکز انتقال نفت ایده لو خبر داد و افزود: هم اکنون برق مورد نیاز الکترو پمپ چاه آب به صورت محلی تامین می شود.

596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا