گوناگون

سفر دولت با هدف برنامه‌های نجات اقتصاد و احیای ارزش‌های اخلاقی

دولت تدبیر و امید، با گفتمان و برنامه‌های نجات اقتصاد، احیای ارزش‌های اخلاقی و تعامل با جهان، به استان اردبیل سفر کرده است.

به گزارش ایسنا، منیر آرامی نماینده معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با ورود به اردبیل از شرکت تعاونی کشت و تولید گیاهان دارویی، با عنوان «برگ سبز نمین» بازدید کرد.

آرامی گفت: دولت تدبیرو امید، با گفتمان و برنامه‌های نجات اقتصاد، احیای ارزش های اخلاقی و تعامل با جهان، به استان سفر کرده و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز به منظور آسیب شناسی مسایل و مشکلات موجود در حوزه زنان و خانواده در استان حضور پیدا کرده است.

نماینده معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، افزود: یکی از سیاست های تعریف شده معاونت حمایت از کارآفرینان زن در قالب بنگاه‌های اقتصادی خرد و کوچک می باشد.

در ادامه زهرا شفاعت مدیر عامل شرکت برگ سبز نمین در این بازدید، گفت: این پروژه با هدف ایجاد اشتغال، در زمینه تولید و کشت گیاهان دارویی اجراشده و توانسته برای 35نفر ایجاد اشتغال کند.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوّی حاکم بر منطقه و این که امکان رویش گیاهان دارویی، تنها در شش ماه اوّل سال وجود دارد ، افزود: هدف اصلی این پروژه ایجاد اشتغال پایدار بوده، برای شش ماه دوّم سال وارد بخش صنعت غذایی شدیم طوری که شاغلین در نیمه دوّم سال به تولید و بسته بندی موادّغذایی مشغول شدند.

وی با اشاره به مسایل و مشکلات موجود در این شرکت، عمده ترین مانع را اعطای تسهیلات بانکی با سود بالا دانست و اضافه کرد: ما برای توسعه و بسط این مجموعه، نیازمند بسته‌های حمایتی هستیم.

شفاعت، عدم وجود راه اختصاصی این پروژه را، از دیگر مشکلات موجود دانست و گفت: سال قبل به خاطر بارش باران و برف وضعیّت نابسامان راه، حدود یک ماه این شرکت تعطیل شد.

در پایان، منیر آرامی، با شنیدن مشکلات این شرکت تولیدی، قول داد مسایل و مشکلات اعلام شده را منعکس تا برای ایجاد راه حلّ مناسب تلاش شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا