Mihanpostپیشنهاد سردبیرنظامی

سلاح های فوق مدرن روسیه که در جنگ احتمالی با آمریکا سرنوشت سازند ؟

سلاح های فوق مدرن روسیه که در جنگ احتمالی با آمریکا سرنوشت سازند را امروز در حالی به شما کاربران همیشه همراه میهن پست معرفی خواهیم کرد که تنش میان روسیه و آمریکا هر لحظه احتمال دارد که به جنگ جهانی دیگری منجر شود. با این حال برخی از انواع سلاح های روسیه بر تعادل قدرت در جهان تاثیر می گذارد. این سلاح ها شامل سیستم های دفاع موشکی مدرن، زیردریایی های هسته ای و غیر هسته ای روسیه است. با ما همراه شوید.

جنگنده سوخو 34 : یکی از سلاح های فوق مدرن روسیه جنگنده سوخو 34 است . این جنگنده بمب افکن روسیه در سوریه توسط  نیروی هوافضا این کشور به طور موفقیت آمیزی مورد استفاده قرار گرفت که در این میان نسل جنگنده بمب افکن چند منظوره سوخو 34 هدفش ایراد ضربات بسیار دقیق بمبی، از جمله با استفاده از سلاح های هسته ای، بر روی اهداف زمینی در هر زمان روز یا شب است. تسلیحات این جنگنده شامل موشک هوا به هوا، موشک هدایت شونده برای از بین بردن اهداف زمینی، موشک های برد متوسط، بمب های هدایت شونده و غیر هدایت شونده است.

سلاح های فوق مدرن روسیه
جنگنده سوخو 34

موشک بالستیک سرمت : این موشک نیز در لیست یکی از سلاح های فوق مدرن روسیه قرار دارد . سلاح برتر روسیه موشک سنگین بالستیک قاره پیمای آر سی 28 سرمت است که این موشک قادر به پوشش منطقه ای  قابل مقایسه با اندازه های تگزاس آمریکا یا فرانسه است. برد این موشک 11 هزار کیلومتر است. وزن آن 100 تن و وزن پرتاب شده — 10 تن است. قدرت موشک دو هزار برابر بیشتر از بمب اتمی است که در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن پرتاب شد.

سلاح های فوق مدرن روسیه
موشک بالستیک سرمت

تانک آرماتا : تانک تی 14 آرماتا مدرنترین تانک جهان است. تانک آرماتا پلت فرم متحرک سنگین است که بر اساس آن تانک اصلی، نفربر زرهی و زرهپوش پیاده نظام   ساخته می شوند. این تانک دارای تجهیزات دیجیتال کامل، برج بدون خدمه و یک کپسولر زرهی ایزوله شده زرهی  برای خدمه است. تولید سریال تانک جدید  در سال 2018 آغاز می شود. بنابراین تانک آرماتا هم در لیست یکی از سلاح های فوق مدرن روسیه قرار گرفته است.

سلاح های فوق مدرن روسیه
تانک آرماتا

زیردریایی دیزلی لادا : این زیردریایی نه چندان بزرگ دیزلی، که شناسایی بسیار دشوار است. مجهز به اژدرهای مدرن خود هدایت شونده برای نابودی زیردریایی ها و کشتی های دیگر است.

زیردریایی دیزلی لادا که در لیست یکی از سلاح های فوق مدرن روسیه قرار دارد در پروژه سن پترزبورگ در سال 2005 راه اندازی شد. تکنولوژی اکوستیک در این زیردریایی به قدری پیشرفته است که این زیردریایی از کلاس کیلو ( که خود جزو کم صدا ترین زیردریاییهای دیزلی است ) اقلا چند بار بی صدا تر است .دلیل این امر وجود دو نوع موتور در این کلاس است و زیردریایی اگر بخواهد فوق العاده بی صدا حرکت کند از موتور الکتریکی استفاده می کند .

سلاح های فوق مدرن روسیه
زیردریایی دیزلی لادا

سیستم موشکی اسکندر : سیستم موشکی اسکندر علاوه بر سلاح های هسته ای می تواند به انواع مختلف کلاهک مجهز شود. موشک پرتاب شده حدود 3.8 تن وزن دارد و با سرعت حدود 2000 متر بر ثانیه حرکت میکند، که باعث آن می شود که پدافند هوایی دشمن قادر نیست آن را رهگیر کند.توضیح بیشتر در خصوص سامانه موشکی اسکندرـ ام این که برای وارد کردن ضربات دقیق موشکی به اهداف واقع در مسافت 50 تا 500 کیلومتری در صحنه های گوناگون عملیات جنگی در هر شرایطی در نظر گرفته شده و حتی وسایل دفاع هوایی و جنگ الکترونیک دشمن قادر به خنثی کردن آن نیستند.

سلاح های فوق مدرن روسیه
سیستم موشکی اسکندر

این سیتم موشکی پیرفته که در لیست یکی از سلاح های فوق مدرن روسیه قرار دارد ، بردی تا 500 کیلومتر دارد. این مجموعه موشکی که در سال 2006 به کار گرفته شد، دارای پتانسیل نوسازی بزرگی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا