گوناگون

سهم استان ایلام از صادرات مرز مهران افزایش می بابد

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در مرز مهران اظهار داشت: سهم استان از 12 میلیارد تومان صادرات از مرز مهران یک میلیارد تومان است که این میزان صادرات افزایش پیدا خواهد کرد.

عسگری به قابلیت ها و پتانسیل های مرز مهران برای توسعه استان اشاره کرد و گفت: باید با تلاش و پیگیری راه را برای ورود شرکت های سرمایه گذار به استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد نمایشگاه بین المللی در مهران خواستار همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی برای تسریع در روند اجرایی این طرح شد.

وی عنوان کرد: خروجی مهران یکی از ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی استان ایلام است و بالفعل کردن این ظرفیت‌ها نیازمند توجه جدی مسئولان امر و همکاری تجار و پیله است که باید مد نظر باشد.

این مسئول اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی این حوزه تغییر در رویه و نگاه‌های تکراری در زمینه تجارت و انجام صادرات و واردات در مرز مهران است.

عسگری گفت: ظرفیت های ایلام در بخش نفت و گاز، صنایع پایین دستی پتروشیمی، کانی های غیر فلزی و گردشگری قابل توجه و منحصر به فرد بوده که نیازمند سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: با تلاش استاندار و مسئولان استان اگر سرمایه گذاری در این استان از خود رغبت نشان می دهد و پیگیر است باید زمینه را برای جذب سرمایه های وی و ارایه خدمتی ارزنده به مردم استان فراهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا