گوناگون

سه خبر کوتاه از شهرستان شوش

81164152 5695680

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا امام جمعه شوش در این آیین در سخنانی از خانواده معظم شهدا به عنوان چشم و چراغ نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت:حماسه بزرگی که خانواده معظم شهدا خلق کردند تا ابد در تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام ˈسید محمد امامˈ انتقال پیام شهیدان را از وظایف فرزندان شهدا دانست و افزود: فرزندان شهدا باید در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی الگو باشند.

فرماندار شهرستان شوش نیز گفت:شهدا با پیروی از مکتب اهل بیت (ع) و تبعیت از ولی زمان پا در مسیری نهادند که امام (ره)برای آنان تفسیر و ترسیم نمود.

ˈرضا نجاتی ˈ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عظمت و مقام والای شهدا خطاب به فرزندان وهمسران شهدا افزود:

فرزندان شهدا با برگزاری جشن پدران آسمانی بار دیگر ثابت کردند پیام رسان رسالت شهدا در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند.

وی افزود:شهدا با حضور در جبهه ها حماسه خلق کردند و امروز فرزندان آنها با برگزاری جشن پدران آسمانی اعلام می کنند امروز عرصه مبارزه عوض شده و در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز دشمن را شکست خواهیم داد.

ˈ علی الوار ˈ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش نیز بر ادامه راه شهدا وانتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نسل جوان تاکید کرد.

اجرای نمایش ،دکلمه ، شعر خوانی و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این همایش بود.

**آیین روز پدر در شوش برگزار شد

به مناسبت سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) آیین بزرگداشت روز پدر در سالن اجتماعات فرمانداری شوش برگزار شد.

فرماندار شوش در این آیین از حضرت علی (ع) به عنوان شخصیتی بی نظیر در زهد و تقوی نام برد و گفت:حضرت علی (ع) یگانه الگوی شیعیان است.

رضا نجاتی با تاکید بر خدمات رسانی به مردم در دستگاههای اداری افزود:تمام دغدغه مدیران باید خدمت صادقانه به مردم باشد ضمن اینکه راهنمایی و ارائه اطلاعات به ارباب رجوع باید با اخلاق و منش دینی صورت پذیرد.

**دیدار فرماندار شوش با خانواده شهید ˈخمیس چنانیˈ

فرماندار شهرستان شوش به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر به همراه تعدادی از مسئولان در منزل شهید ˈ خمیس چنانی ˈ حضور یافت.

نجاتی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان هستند چرا که اگر این ایثار نبود کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

وی امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون ایثار و از خود گذشتگی و رشادت جوانانی دانست که با نثار خون پاک خویش عزت و اقتدار نظام را تضمین کردند.ک/2

7280/648

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا