گوناگون

سوارس: هميشه هوادار هندوراس باقي مي‌مانم

لوئيز فرناندو سوارس، پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل سوئيس گفت: نيمه دوم نسبت به نيمه نخست بهتر بوديم و سه يا چهار موقعيت خوب روي دروازه سوئيس خلق کرديم ولي گلزني داستاني متفاوت دارد که ما موفق به انجامش نشديم و مردم هندوراس را نا‌اميد کرديم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: زماني‌که تيم را ترک کنم از بازيکنانم خداحافظي خواهم کرد. احساس مي‌کنم که نياز به يک تغيير در زندگي ورزشي‌ام دارم.

سرمربي تيم ملي هندوراس خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم فرد ديگري مي‌تواند سرمربي اين تيم خوب شود و کارهاي بهتري براي اين تيم انجام دهد.

سوارس عنوان کرد: بازيکنان جواني داريم که خيلي خوب هستند و مربي جديد تيم هم اين موضوع را درک خواهد کرد. از اينکه هدايت تيم هندوراس را در اختيار داشتم خوشحال هستم.

سرمربي کلمبيايي هندوراس تصريح کرد: ناراحت هستم از اينکه نتوانستم ماموريتي که مورد نظرمان بود را به خوبي انجام دهم. موفقيت در جام جهاني روياي من بود ولي همچنان اين رويا در دوران حرفه‌ اي من باقي خواهد ماند. هميشه مي‌خواهم با هندوراس در تماس باشم و هوادار اين تيم خواهم بود. چه در اين تيم باشم و چه نباشم هوادار هندوراس هستم.

وي ادامه داد: رابطه خوبي با بازيکنان داشتم و از آنها چيزهاي زيادي ياد گرفتم و به نوعي خودم را مديون بازيکنان مي‌دانم و از آنها عذر خواسته و ممنون آنها هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا