گوناگون

سومین مرحله تمرینات تیم تیراندازی معلولان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رقیه الله کرمی، سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان، با اعلام این خبر افزود: 12 ملی پوشی که از مسابقات جام جهانی تیراندازی لهستان موفق به کسب ورودی مسابقات جهانی آلمان شدند، به اردوی آمادگی دعوت شده وبرای شرکت در مسابقات جهانی و مسابقات پاراآسیایی آماده می‌شوند.

وی گفت: به غیر از این مرحله، یک اردوی دیگر در پیش داریم که متصل به اعزام نیز هست و در اردوی سوم، رکورد گیری برای مسابقات پاراآسیایی و مسابقات جهانی انجام شده و پس از آن با نظر کادر فنی نفرات منتخب برای اعزام مشخص می‌شوند.

الله کرمی پیرامون اهمیت مسابقات جهانی آلمان گفت: پس از مسابقات پارالمپیک، رقابتهای قهرمانی جهان مهم‌ترین رویداد در رشته تیراندازی معلولان است ومنتخبان آن سهمیه مستقیم رقابتهای پارالمپیک را کسب می کنند.

در سومین مرحله از اردوی آمادگی، ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر حسین امیری، سرمربی تیم ملی، آیت الله حیدری و کبری غیاثی ، مربیان تیم ملی انجام می‌دهند.

اسامی ورزشکاران مدعو به شرح زیر اعلام شده است :

مجيد  فلاح اردشير ، الناز عونی(آذربایجان شرقی)، مهدی زماني شورابی، عبدالرضا مخبری نيا ، هادی نجفی ملكی (تهران)، ساره جوانمردی، زهرا قاضی عسگر (فارس)،عاليه محمودی، سيده اعظم رضايی (مازندران)، صدريه پرهيز (ايلام)،معصومه خدابخش، اكبر عالي‏پور (لرستان)

سومین مرحله از تمرینات ملی پوشان از 18 تا 25 خرداد در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولان برپا خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا