گوناگون

سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در مهاباد گشایش یافت

81180740 5724862

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین افتتاح این نمایشگاه که در سالن وحدت مجتمع فرهنگی و هنری شهرداری دایر شده است فرماندار مهاباد و جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان حضور داشتند.

مسوول برگزاری این نمایشگاه در آیین گشایش آن گفت: این نمایشگاه در مساحت 290 مترمربع و دارای 12غرفه است که شرکت های تولیدی و صنعتی شهرستان مهاباد و شهرهای همجوار آخرین تولیدات خود را در آن به نمایش گذاشته اند.

منصور قادرزاده افزود: انواع کاغذ دیواری، وسایل تزئینات داخلی، صنایع درب و پنجره های دوجداره، نرده های حفاظتی، صنایع گرمایشی و برودتی، انواع شیر آلات، درب های ضدسرقت، آسانسور، بتن، بلوک، آجر و مبلمان از جمله صنایعی هستند که محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم با آخرین و جدیدترین محصولات و صنایع وابسته به ساختمان در این شهرستان دایر شده است.

قادرزاده یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری شهرداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و کانون تبلیغات دوراندیش مهاباد برپا شده است و به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان دایر است.

در حاشیه این نمایشگاه سازمان نظام مهندسی شعبه مهاباد نیز بیش از 30 قطعه از زلزله وان ترکیه را که منجر به خرابی ساختمان های متعددی شده بود را به نمایش گذاشته است.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

584/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا