گوناگون

ظرفیت تولید قند و شکر کارخانه قند یاسوج به 1500 تن رسید

81180728 5724791

به گزارش خبرنگارایرنا، سلیمان افشین چهارشنبه شب در آیین تکریم خود و معارفه مدیرعامل جدید کارخانه قند یاسوج افزود: ظرفیت تولیدی چغندر نیز در این واحد از 35 به حدود 500 تن رسید.

وی بیان کرد: یکی از رویکردهای اصلی در این کارخانه برای جبران عقب ماندگی ها و خارج شدن از رکود موجود کاهش هزینه ها در حوزه های مختلف بود که این مهم با همکاری اعضای هیات مدیره و کارکنان خدوم این واحد صنعتی انجام شد.

افشین افزایش ظرفیت و کیفیت محصولات تولیدی کارخانه را از سایر اقدامات انجام شده در طول دوران مدیریتی خود در این واحد صنعتی دانست و گفت: درهمین راستا بیش از 130 میلیارد ریال از سازمان گسترش و نوسازی برای خرید تجهیزات جدید و افزایش میزان کیفیت کارخانه جذب شد.

وی با بیان اینکه با همکاری اعضای هیات مدیره این کارخانه تمامی بدهی آن به صفر رسیده است، افزود: حقوق کارکنان این واحد صنعتی تا یک ماه پیش نیز پرداخت شده است.

افشین اظهار کرد: واگذاری 85درصد این کارخانه صنعتی به بانک تجارت ایران به عنوان یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در کشور موجب رونق و شکوفایی بیش از پیش این کارخانه خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از رویکردهای اساسی اعضای هیات مدیره سابق این کارخانه تلاش در جهت ساماندهی و رونق بیش از پیش کارخانه قند یاسوج بدور از هرگونه مسایل سیاسی و حاشیه ای بوده است.

در این نشست قدرت الله حبیبی به عنوان مدیرعامل جدید کارخانه قند یاسوج معرفی و از خدمات سید سلیمان افشین مدیرعامل پیشین تجلیل شد.

671/7530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا