گوناگون

سياسي:به هدايتي بدهکار نيستم،از او طلبکارم

 حميد رضا سياسي درباره اظهارات حسين هدايتي مبني بر اينکه اسناد و چک‌هاي برگشتي از وي منتشر شده است، اظهار داشت: ابتدا بايد بگويم که من در جايي عنوان نکرده‌ام که هدايتي را نمي‌شناسم. ضمن اينکه در جريان طلب‌هاي ايشان از اسپانسر و ديگر مسائلي که عنوان کرده‌اند، نيستم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: در سال 89 معامله‌اي با هدايتي انجام دادم و قرار بود تراکمي به ارزش 2 ميليارد تومان از ايشان خريداري کنم اما به دليل اينکه در آن زمان در شهرداري اين تراکم قابل انتقال نبود، معامله صورت نگرفت. اين مسئله را به هدايتي که چند فقره چک به وي داده بودم، گفتم و او نيز چک‌هايي را که خرج کرده بود را بازگرداند و پولش را نيز پرداخت کرد.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: هدايتي با شخصي به نام مهريزي مشکلاتي داشت اما در مورد موضوع خودم، خرده حسابي با هدايت دارم که هنوز نتوانسته‌ام او را ببينم تا در اين زمينه صحبت کنيم. قرار بود هدايتي چک‌هايي را به من پس دهد که اين اتفاق به تاخير افتاده است. بنابراين نه تنها بدهکار نيستم، بلکه طلبکار هم هستم.

سياسي با اشاره به نشست چند وقت پيش با عليرضا رحيمي مديرعامل پرسپوليس با خبرنگاران خاطرنشان کرد: در سالن نشست، خبرنگاري از من سوال پرسيد که با هدايتي معامله‌اي انجام داده‌ايد که من پاسخ دادم معامله‌اي صورت نگرفته است. شايد بايد کلمه «اخيرا» را اضافه مي‌کردم تا ابهاماتي پيش نيايد. معامله من و هدايتي مربوط به 3 سال پيش بود و منظورم اين بود که در چند وقت اخير معامله‌اي انجام نداده‌ايم که اکنون بدهکار باشم.

وي ادامه داد: هدايتي در تاريخ 93/03/01 دو فقره چک 150 ميليون توماني را با اين ادعا که من آنها را پاس نکرده‌ام، منتشر کرد. اکنون گواهي اين دو چک را در اختيار مي گذارم تا همه بدانند چک‌ها برگشت خورده ولي خود هدايتي اين چک‌ها را پرداخت کرد. باز هم تاکيد مي‌کنم که  مقداري خرده حساب دارم که اين پول را از هدايتي مي‌گيرم.

سياسي در پاسخ به اين سوال که چه سندي مبني بر طلبش از هدايتي دارد، تصريح کرد: يک فقره چک از هدايتي دارم و در فرصت مناسب او را ببينم، طلبم را از هدايتي خواهم گرفت.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص اينکه هدايتي گفته از اسپانسر پرسپوليس 10 ميليارد تومان طلب دارد، گفت: من در جريان اين مسائل نيستم. اسپانسر ما يعني آقاي گل‌رخسار را در نخستين جلسه‌اي که با امير رضا خادم در وزارت ورزش و جوانان داشتيم، ملاقات کردم و تا آن زمان او را نديده بودم. بنابراين من اسپانسر پرسپوليس نيستم. نمي‌توانم بگويم چون معامله‌اي در گذشته بين گل‌رخسار و هدايتي صورت گرفته است، باعث شود که فکر کنيم اسپانسر به تعهداتش عمل نمي‌کند. اگر اين چنين فکر کنيم، بيهوده‌ است.

سياسي در پايان گفت: هدايتي از ورزش دوستاني است که کمک‌هاي زيادي به بخش‌هاي مختلف فوتبال داشته و از او تشکر مي‌کنم اما من بدهي به ايشان ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا