گوناگون

کارخانه: تيم ملي واليبال عالي بود

  مصطفي کارخانه با اظهار خشنودي از موفقيت تيم ملي واليبال و پيروزي مقابل برزيل اظهار کرد: اگر مي‌خواستيم برزيل را ببريم بايد بي‌نقص و کم‌اشتباه ظاهر مي‌شديم. اين اتفاق افتاد. در همه فاکتورهاي دفاعي و هجومي بر تيم قدرتمند برزيل چربش داشتيم. بازيکنان ايران فراتر از انتظار و عالي بودند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: واليباليست‌هاي ايران در اين مسابقه براي برد به ميدان رفته بودند. آنها راحت و ريلکس بازي مي‌کردند به همين دليل دچار مشکلاتي نظير انقباض عضلاني و استرس در تيم ايران به هيچ وجه ديده نشد. در فاکتورهاي دريافت، پاس، اسپک و سرويس عالي کار کرديم. فراموش نکنيم که برزيل با اين که در اين دوره قدري ضعيف شده اما همچنان يکي از بهترين‌ تيم‌هاي واليبال جهان است و اگر آنها خوب بودند ما عالي بوديم و پيروز شديم.

کارخانه با تحسين عملکرد آرمين تشکري و محمد موسوي گفت: همه بازيکنان ايران خوب بودند اما سرويس‌هاي آرمين تشکري روان تيم حريف را به هم ريخته بود. همچنين موسوي نشان داد که قواعد بازي در سطح بالاي واليبال جهان را به خوبي مي‌داند. اين دو بازيکن بسيار موثر و خوب کار کردند. بايد اين پيروزي را به همه واليباليست‌هاي ايران تبريک بگويم.

وي در پايان با اشاره به دو بازي تيم ملي مقابل برزيل در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران گفت: ما ديگر راه بزرگي را پيش داريم. بازيکنان نشان دادند که توانايي پيروزي مقابل حريفان را دارند. فکر مي‌کنم که روند موفقيت تيم ملي در هفته‌هاي آينده ادامه داشته باشد. موفقيت‌هاي تيم ملي واليبال متعلق به همه خانواده واليبال است و من شخصا افتخار مي‌کنم که عضو اين خانواده هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا