گوناگون

سيلوا: اتوئو بيشتر از همه نگرانم مي‌کند

تياگو سيلوا بر اين باور است که از تهديد ساموئل اتوئو، ستاره تيم ملي فوتبال کامرون در جام‌جهاني کم نشده است. تيم ميزبان امشب اولين بازي خود را مقابل کرواسي انجام خواهد داد و در آخرين مسابقه خود در گروه A به مصاف کامرون مي‌رود اما سيلوا از حالا نگران رويارويي با دارنده چهار عنوان بازيکن سال آفريقا است؛ هرچند که او در حال حاضر 33 ساله است.

به نقل از فارس، اتوئو خودش را براي چهارمين حضورش در رقابت‌هاي جام‌جهاني آماده مي‌کند و کاپيتان پاري‌سن‌ژرمن مي‌داند که اتوئو حريف سرسختي است.

سيلوا که در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با پاري‌سن‌ژرمن مقابل اتوئو به ميدان رفت، اظهار داشت: او مهاجمي است که بيشتر از همه نگرانم مي‌کند. اتوئو بازيکن باتجربه‌اي است. او در ليگ قهرمانان صد در صد آماده نبود اما باعث شد حضورش را حس کنم.

وي ادامه داد: او توانايي‌هاي تکنيکي فوق‌العاده‌اي دارد و در محوطه جريمه کشنده است.

استفن امبيا، بازيکن تيم ملي کامرون نيز ابراز اميدواري کرد که رقابت‌هاي امسال خاطرات تلخ آفريقاي جنوبي را که کامرون در تمام بازي‌هايش در مرحله گروهي شکست خورد را جبران کند.

وي اظهار داشت: چهار سال پيش فاجعه بوديم. وضعيت در اردو خوب نبود و مشکلات زيادي داشتيم اما اين بار اين طور نمي‌شود. در اين مسابقات تأثير خودمان را خواهيم گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا