گوناگون

شایعه فعالیت یک گروه شرور وآدم ربا موسوم به خفاش شب درمنطقه بی اساس است

81177377 5718750

به گزارش روزیکشنبه پایگاه خبری پلیس خوزستان، ˈ سرهنگ سید رحمان موسویˈ افزود: در روزهای اخیر گروهی افراد دست پرورده های ضد انقلاب با هدف ناامن سازی فضای روانی جامعه از طریق شبکه های اجتماعی و گروه های ˈ واتس آپ، فیس بوک، وایبر و غیرهˈ در خصوص قتل تعدادی دختر در شهرستان های مختلف توسط یک باند آدم ربا به نام ˈ خفاش شبˈ نگرانی هایی را برای مردم ایجاد کرده اند.

وی گفت: این افراد با هدف ایجاد وحشت و ناامیدی در میان خانواده ها به خصوص زنان و دختران جوان، در تشریح دروغ پردازی های خود در مورد ربودن تعدادی دختر از باندهایی مخوف به نام خفاش شب و گفتن مطالب بی اساس چون دوختن چشم ها و دهان آن ها و ارائه تصایر در فضای مجازی قصد درمستند کردن دروغ های خود دارند.

سرهنگ موسوی افزود: از آنجا که انتشار این گونه اخبار صحت نداشته و همگی از منابع غیر رسمی و شبکه های اجتماعی نامعتبر بیگانه منتشر شده، به همین دلیل پلیس به منظور شناسایی و دستگیری این افراد و تنویر افکار عمومی از اهداف خصمانه آن ها وارد عمل شد و ماموران پلیس در استان هرمزگان عامل نشر این خبر به هویت ˈ س-شˈ شناسایی و دستگیر کرد.

معاون اجتماعی پلیس استان خوزستان خاطرنشان کرد که فرد دستگیر شده در هرمزگان با اعتراف به دروغ بودن این خبرخود را عضو فضای فیس بوک با اعضای چند هزار نفری اعلام کرد که تحت تاثیر شبکه های خارجی مخالف با نظام جمهوری اسلامی برای القاء ناامنی در کشور این شایعه را طراحی کرده است.

وی بیان داشت: افرادی که هدف دامن زدن به این شایعات راداشته باشند در کمترین زمان ممکن با اقدامات فنی و تخصصی پلیس آن ها را شناسایی و با عاملان برخورد قانونی می شود.

در پی رواج این شایعه در چند روز اخیر نگرانی هایی بین خانوادهها از ترس تردد فرزندانشان در خیابانهای شهر و ربوده شدن در برخی نقاط استان بویژه اهواز مرکز خوزستان ایجاد کرده است.

7158/538

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا